|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۵۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: تکمیل و اتمام پروژه های دارای پیشرفت بیش از 80 درصدی در اولویت کاری دولت تدبیر و امید قرار دارد همچنین دولت برای طرح های بدون توجیه که فقط بار مالی به جا گذشته است، اعتباری تخصیص نخواهد داد.
محمد باقر نوبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از دو پروژه نیمه کاره ورزشی در زنجان «استادیوم 15 هزار نفری و پیست دوچرخه سواری» افزود: دولت برای طرح های بدون توجیه که فقط بار مالی به جا گذشته است، اعتباری تخصیص نخواهد داد.
وی پیش از این و در خرداد امسال نیز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران با اشاره به تقسیم بندی دوباره طرح های عمرانی به سه دسته برای تکمیل گفته بود: طرح های دسته اول طرح هایی هستند که باید از سوی دولت تکمیل شود، دسته دوم طرح هایی که دولت با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می کند و دسته سوم نیز طرح هایی را شامل می شود که به صورت کامل به بخش خصوصی واگذار می شود.
نوبخت از تکمیل 246 طرح نیمه تمام عمرانی کشور در سال گذشته به عنوان یکی از تلاش های دولت تدبیر و امید برای اجرایی شدن این طرح ها خبر داده بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این بازدید به آغاز طرح مطالعاتی ورزشگاه فوتبال 15 هزار نفری زنجان و آغاز عملیات اجرایی آن از سال 84 اشاره کرد و گفت: بر اساس موافقتنامه تنظیمی، قرار بود عملیات اجرایی این پروژه بزرگ ورزشی زنجان در مدت چهار سال به اتمام برسد که به دلیل مشکل تامین اعتبار، تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.
ارسلان حسینی افزود: تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی برای اجرای این پروژه ورزشی هزینه شده است.
وی همچنین به وضعیت پیست سرپوشیده دوچرخه سواری زنجان نیز که از مصوبات دور اول سفر دولت نهم و هیات همراه به زنجان بود، اظهار کرد: این پروژه از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درحال ساخت و هم اکنون نیز از پیشرفت فیزیکی 25 درصدی برخوردار است.
حسینی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پیست سرپوشیده این رشته ورزشی زنجان با برآورد 200 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات ملی و استانی از اواخر سال 91 آغاز شد که با راه اندازی آن ورزش دوچرخه سواری زنجان متحول خواهد شد.
به گفته وی مبلغ 30 میلیارد ریال نیز برای پیست دوچرخه سواری زنجان هزینه شده است و در صورت تامین اعتبارات لازم روند احداث آن تسریع خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین