|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۵۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه رقم بدهی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به حدی زیاد است که درآمد حاصل از تبلیغات محیطی نیز جوابگوی آن نیست، گفت: در این راستا شاید بخشی از درآمدهای این دو باشگاه را در فدراسیون فوتبال بلوکه کنیم.
از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در حاشیه رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در اصفهان تصریح کرد: مسابقات به خوبی در سالن 6 هزار نفری اصفهان برگزار شد و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز رضایت خود را در این راستا اعلام کرده اند.
وی در ادامه در مورد ریاستش بر کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC افزود: خودم را به عنوان رئیس این کمیته معرفی نکرده بودم و در دوره پیشین ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا سابقه حضور در کمیته مسابقات را داشتم و می خواستم به کارم در همان کمیته ادامه دهم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: مسئولان AFC اعلام کردند چون نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم، باید ریاست یکی از کمیته ها را نیز بر عهده بگیرم که به همین دلیل به کمیته فوتسال آمدم.
وی در ادامه درباره وضعیت کارلوس کی روش و اینکه آیا او به ایران بازمی گردد یا خیر؟ تاکید کرد: شک نکنید کی روش بازمی گردد چون با ما قرارداد دارد و به قراردادش احترام می گذارد. همچنین شایعاتی که درباره مذاکره کی روش با تیم های دیگر مطرح می شود، اصلا درست نیست.
کفاشیان افزود: کی روش برای قراردادش احترام قائل است و دلیل بالا رفتن مدت زمان مرخصی اش به دلیل هماهنگی با ما بوده و کی روش به هیچ عنوان مربی پروازی نیست.
وی در مورد حق پخش تلویزیونی و تفاهم نامه اخیر با صدا و سیما گفت: در زمان جام جهانی توانستیم دو برابر حداقل مبلغی که تعیین کرده بودیم درآمد داشته باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: طرح آی پی تی وی هم به همین صورت خواهد بود. در صورت تحقق این طرح، دیگر نیازی به پیگیری برای در نظر گرفتن بودجه دولت برای صدا و سیما نخواهیم بود و عایدی ما از این طریق به خودمان بستگی دارد.
وی در مورد تفاوت قرارداد حق پخش تلویزیونی ایران و ایتالیا که مقامات فدراسیون فوتبال ایتالیا آن را در نشست روز گذشته عنوان کرده اند، گفت: همان 22 میلیارد را هم گفتند به خاطر اینکه دولت بودجه نداده، به شما نمی دهیم. ما هنوز آن پول را نگرفته ایم و ممکن است شکایت کنیم. ولی با سیستم IPTV، سهم فوتبال و درآمد آن مشخص می شود و در این صورت یک صندوق در صدا و سیما تشکیل می شود که بر اساس آن، درآمدها تقسیم خواهد شد.
کفاشیان در واکنش به سوالی در مورد وتو کردن دستور دبیرکل فدراسیون مبنی بر عدم اجازه حضور به باشگاه های بدهکار اینگونه ادامه داد: ما این طرح را وتو نکردیم. پول خوبی دست ما آمد که اجازه دادیم تیم ها در مسابقه ها شرکت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین