|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر روحیه کار مضاعف برای پیشرفت کشور گفت: این روحیه باید در همه مدیران و به دنبال آن در بدنه اجرایی وزارت بیش از گذشته تقویت شود.
از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نشست معاونین و مدیران کل ستادی با تبیین برخی از وظایف ذاتی کارکنان یک مجموعه، به نظم کاری، روحیه ی تعامل، همفکری و بهره گیری از دانش تمامی پرسنل و کارشناسان این وزارتخانه تاکید و گفت: باید همه ما خود را موظف کنیم مطابق مسولیت هایی که برعهد داریم عمل کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.
وزیر ورزش ورزش و جوانان در ادامه یکی دیگر از موارد قابل تاکید را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: همه کسانی که در این مجموعه حضور دارند، باید تمام تلاش خود را در پاسخگویی به مراجعه کنندگان قرار دهند.
وی گفت : تکریم ارباب رجوع یعنی پاسخگویی منطقی و به موقع که این مساله باید به لحاظ شرعی و اخلاقی مورد توجه قرار گیرد.
گودرزی ادامه داد: باید تلاش شود روحیه کار مضاعف برای پیشرفت کشور در همه مدیران و به دنبال آن در بدنه اجرایی وزارت بیش از گذشته تقویت شود.
وزیر وزرش هماهنگی با سیاست های کلان را مورد توجه قرار داد و افزود: همه بخش های وزراتخانه باید هرآنچه دارند را برای رفع نیازهای کل مجموعه به کار بگیرند؛ در واقع همه ما باید مطابق سیاست کلان حرکت کنیم و اگر ابهامی وجود دارد، باید مورد بررسی قرار گیرد.
گودرزی گفت: هماهنگ سازی خود با سیاست های کلان وسیاست های مجموعه کمک می کند تا به سمت موفقیت و توسعه حرکت کنیم.
وزیر ورزش و جوانان انجام کار صادقانه برای مجموعه این وزارتخانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش مهمی از افتخارات جوانان این سرزمین مرهون تلاش و برنامه ریزی امروز خواهد بود و مطمئن هستم این روحیه کار مضاعف و تلاش برای بهبود شرایط در نزد تک تک مدیران ما با وفاق و همدلی وجود دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین