|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح 150 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در سراسر کشور خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر به شرط همکاری تمام دستگاه های اجرایی تا پایان سال 95 بسته می شود.
از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به پروژه های آماده افتتاح شهر جدید پرند در هفته دولت، اظهار داشت: در این شهر 95 هزار و 400 واحد مسکن مهر قرار دارد که از این تعداد، 43 هزار واحد افتتاح شده و 8 هزار و 700 واحد نیز در هفته دولت آماده افتتاح می شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تأکید بر اینکه تاکنون مبلغ 150 میلیارد تومان بابت تأمین خدمات زیربنایی و 60 میلیارد تومان بابت پرداخت به دستگاه های خدمات رسان آب و فاضلاب هزینه شده تا این بار از دوش مردم برداشته شود، افزود: از متقاضیان مسکن مهر پرند درخواست می کنم به منظور تکمیل و افتتاح تمام واحدهای مسکن مهر پرند آورده های خود را به موقع پرداخت کنند.
مهرآبادی تأکید کرد: قیمت های واحدهای مسکن مهر در پرند نهایی و در سامانه اطلاع رسانی اعلام شده است؛ بنابراین هیچ افزایش قیمت دیگری در کار نخواهد بود. همچنین به 33 هزار واحد مسکن مهر در پرند تسهیلات پنج میلیون تومانی مصوب اختصاص یافته که قرارداد آن نیز منعقد شده و یک سوم پرداخت ها صورت گرفته است.
وی افزود: در شهر جدید پرند ساخت 65 باب مدرسه در دستور کار است که از این تعداد 18 باب تحویل و 8 باب افتتاح شده و در هفته دولت نیز 10 باب دیگر افتتاح می شود که تا پایان امسال این مدارس به مرحله بهره برداری خواهند رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین