|
|
امروز: شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۵۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
در پی بالا گرفتن رسوایی مربوط به افراط گرایی شهرک نشینیان در سرزمین های اشغالی که به کشته شدن یک کودک فلسطینی منجر شد، سرانجام نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز وعده داد با عاملان این جنایت فجیع برخورد خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری نشریه ی «تایمز اسراییل»، بنیامین نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه تاکید کرد که با خشونت هایی که در چند روز گذشته مقابله خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس این سخنان را در پی مرگ کودک فلسطینی در کرانه باختری گفت که با واکنش های تند محافل سیاسی و رسانه های جهان روبه رو شده است.

شهرک نشینان صهیونیست روز جمعه منزلی را در کرانه باختری به آتش کشیدند که در این اقدام آنها «علی دوابشه»، کودک فلسطینی در آتش سوخت و جان داد. همچنین در این آتش سوزی عمدی برادر چهارساله علی، پدر و مادر او نیز به شدت مجروح شدند.

همچنین روز گذشته نیز یک جوان هجده ساله فلسطینی که در تجمع اعتراض آمیز این اقدام صهیونیست های افراطی شرکت کرده بود، به ضرب گلوله پلیس جان خود را از دست داد.

انعکاس فاجعه خبری این اقدام صهیونیستی چنان افکار عمومی را در جهان متأثر کرده است که کاخ سفید با صدور اطلاعیه ای آن را محکوم کرد و خواهان مجازات عاملین آن شد.

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل نیز در بیانیه ای آن را جنایت آشکار نامید و از نتانیاهو خواست تا با مجازات افراد شناخته شده در انجام این جنایت آنها را به دادگاه کشیده و مجازات کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین