|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمش دیر شکل گرفته است و بازیکنان برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند.
برانکو ایووانکوویچ در نشست مطبوعاتی پیش از برگزاری تمرینات این تیم با بیان این مطلب، افزود: هنگامی که تیم را تحویل گرفتم شرایط سخت و بدی داشت و مسوولان سه هدف برای من تعیین و پیش روی من گذاشتند.

وی ا فزود: قبل از هر چیز باید تیم را در لیگ برتر نگاه می داشتم چرا که پرسپولیس در وضعیت خطر قرار داشت بعد از آن باید به دور دوم لیگ قهرمانان صعود می کردیم و سومین هدف کسب برتری برابر تیم استقلال بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این شرایط طبیعی بود که شرایط تیم را بررسی و ارزیابی می کردیم که با دقت این کار را انجام دادیم.

برانکو با اشاره به مشکلات متعدد این تیم در آن زمان اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان همانند مهدی طارمی، محمد نوری و مایکل اومانیا به وضعیت قراردادشان باید تیم را ترک می کردند و یا با شرایط تازه قرارداد می بستند.

وی ادامه داد: البته این تنها مشکل ما نبود ما برای جذب بازیکنان جدید درخواست های خود را به باشگاه دادیم که خیلی دیر این امر محقق شد.

وی در این ارتباط به جذب دروازه بان و مدافع این تیم اشاره کرد و افزود: ایمان صادقی را پنج روز قبل از شروع رقابت ها توانستیم در اختیار داشته باشیم و مایکل اومانیا نیز یک روز قبل به ما اضافه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین