|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۵۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: شرایط جدید پس از توافق ضرورت تبیین جایگاه زنان و تعریف نقش و سهم آن ها را دو چندان می کند بنابراین باید این جایگاه بیش از پیش تقویت شود.
شهیندخت مولاوردی روز یکشنبه در نشست خبری دومین نمایشگاه و همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، افزود: این همایش با مشارکت زنان و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین همکاری دستگاه های اجرایی که عضو شورای راهبری همایش هستند، برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در شرایطی این همایش برگزار می شود که کشور در شرایط خاصی از فعالیت و حیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به سر می برد.

معاون رئیس جمهوری ادامه داد: معرفی و ارایه توانمندی های زنان نقش آفرین در توسعه پایدار، الگوسازی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، توسعه بازار برای کسب و کار بانوان و تبادل تجارب موفق کارآفرینی در سطح ملی و بین المللی از اهداف این نمایشگاه است.

مولاوردی با بیان اینکه این نمایشگاه 24 تا 27 شهریورماه در تهران برگزار می شود، گفت: این رویداد مهم از چهار بخش همایش، نمایشگاه، جایزه بانوی کارآفرین سال و کتاب معرفی بانوان کارآفرین تشکیل شده است.

وی با اشاره به محورهای همایش اضافه کرد: زن و توسعه، کارآفرینی زنان، زنان در خانواده و جامعه از جمله این محورها است و علاقمندان برای ارایه مقاله تا 25 مرداد مهلت دارند مقاله خود را از طریق وب سایت به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس شورای راهبری این همایش درباره اهداف همایش افزود: توسعه اخلاق کارآفرینی، کمک به تبیین نقش زنان در برنامه ششم توسعه ، ایجاد فرصت گفت و گوهای رودر رو بین علاقمندان و استفاده از تجارب جهانی اشتغال پایدار از جمله اهداف این همایش است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین