|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
دادستان گرگان گفت: امروز ایران اسلامی در معرض انواع تهدیدهای دشمن قرار دارد و وظیفه ما در این برهه حساس بسیار سنگین است.
حجت الاسلام سید مصطفی حقی عصر شنبه در دیدار با روحانیون مستقر گلستان اظهار کرد: دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه مواد مخدر کمی غافل شدیم و باید به آن توجه ویژه ای شود، ادامه داد: امروز مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی تبدیل شده است که بسیار خطرناک است.

حجت‌الاسلام حقی افزود: با استفاده از مواد صنعتی، مصرف کننده سست نمی شود بلکه تحریک می‌شود و دست به جنایت های خطرناکی می زند.

وی با بیان این که امروز استفاده از مواد صنعتی یک بحث امنیتی است، خاطرنشان کرد: شما روحانیون بر مردم تاثیرکلام دارید و اگر اطلاعات لازم را در خصوص خطرات مواد مخدر به مردم ارائه بدهید مردم توجه و مراقبت خواهند کرد.

دادستان گرگان تاکید کرد: در مبارزه با زمین خواری، موادمخدر و قلیان خانه ها تا آخر می ایستم و تا زمانی که به عنوان دادستان هستم کوتاه نمی آیم.

روحانیون مستقر در امور داخلی و تنش زا دخالت نکنند

در ادامه این دیدار، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه روحانیون مستقر در امور داخلی و تنش زا دخالت نکنند، افزود: دخالت در امور داخلی و تنش زا باعث کاهش تاثیرگذاری شما در امر تبلیغ می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد نجفی افزود: در طرح توسعه استقرار روحانیون ضوابط و دستورالعمل این طرح باید توسط روحانیون مستقر به درستی در محل استقرارشان اجرایی شود.

با بیان انتظارات اداره کل از روحانیون مستقر خاطرنشان کرد: ارتباط با سامانه سجام، ارائه به موقع گزارش های ماهانه، ارتباط با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، ارتباط با بزرگان، معتمدان و چهره های محبوب محل، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری حداقل سه برنامه مناسبتی و فرهنگی در طول هر ماه از جمله خواسته های اداره کل از روحانیون مستقر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین