کد خبر: ۵۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: باند خانوادگی سارقان خودرو با بیش از 170 فقره سرقت در شیراز منهدم شد.
به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای وانت نیسان و چند دستگاه تویوتا دراین استان و به ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فارس قرار گرفت .

وی ادامه داد: در روند تحقیق در مورد سرقت های یاد شده ، ماموران سارق یک دستگاه خودرو وانت نیسان را که پلاک آن جعلی بود دستگیر کردند .

گودرزی افزود:این سارق در بازجویی های انجام شده ، اقرار کرد خودرو مسروقه را در شیراز از افرادی دریافت کرده و قصد داشت آن را به یکی از شهرستان های شرقی کشور انتقال دهد و به افرادی دیگر تحویل دهد.

این مقام انتظامی بیان کرد:ماموران با تحقیقات گسترده میدانی و انجام شگردهای خاص پلیسی ، هشت نفر از اعضای این باند سرقت خودرو را شناسایی و همگی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقاتی که صورت گرفت تا کنون به سرقت بیش از 170 دستگاه خودرو وانت نیسان، پنج دستگاه تویوتا هایلوکس و دو دستگاه کامیون و انتقال آنها به مرزهای شرقی کشور و تحویل به تعدادی مالخر اقرار کرده اند.

گودرزی ، اظهار داشت:هم اینک تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان با این پرونده سرقت ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین