|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تمام آمبولانس های مسیر سیرچ تا کرمان در حال آماده­باش هستند و تعداد 7 آمبولانس آماده باش پشتیبان نیز به منظور خدمت رسانی بهتر به مصدومین زلزله در منطقه حضور دارند.
دکتر امین صابری نیا گفت: در پی وقوع زلزله 5.5 ریشتری در منطقه سیرچ کرمان که در بعداز ظهر روز گذشته اتفاق افتاد،  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان بلافاصله فعال و تیم ارزیابی سیستم سلامت به منطقه اعزام شد.

وی گفت: خوشبختانه عمق زلزله حدود 7 کیلومتر بود و با توجه به اینکه شدت زلزله در تمام مناطق از سیرچ تا کرمان احساس شد، خوشبختانه در این حادثه، هیچ مورد فوتی نداشتیم بیشتر آسیب دیدگان ما افرادی بودند که از ترس زلزله و حین فرار از منزل آسیب دیده­اند.

 دکتر صابری­نیا توضیح داد: این حادثه در مجموع 27 نفر مصدوم برجای گذاشت که بیشتر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و امداد گران اورژانس، تعداد 18 نفر از مصدومین را به بیمارستان های با هنر و گل بافت که درحال آماده باش بودند انتقال دادند. در این حادثه 7 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور گفت: در حال حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تمام آمبولانس های مسیر سیرچ تا کرمان در حال آماده­باش هستند و تعداد 7 آمبولانس آماده باش پشتیبان نیز به منظور خدمت رسانی بهتر به مصدومین زلزله در منطقه حضور دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین