|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شباهت های گلش با گل کریم باقری گفت: گل من کجا و گل باقری کجا او به استقلال گل زد و تیم برنده شد من به پدیده گل زدم و تساوی کسب کردیم.
هادی نوروزی روز شنبه با بیان اینکه پرسپولیس جوان شده است در خصوص دیدار روز گذشته تیمش برابر پدیده مشهد به در گفت وگو با ایرنا، افزود: تیم ما جوان شده اما خوشبختانه بازیکنان بسیار با انگیزه اند و این خیلی به تیم کمک می کند.

وی افزود: روز گذشته برابر تیم پدیده بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم و چند موقعیت مسلم گلزنی را به راحتی از دست دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه از داوری این دیدار گلایه کرد و افزود: علاوه براین داور در یک یا دو صحنه به دلیل مسافت دوری که با صحنه داشت پنالتی ما را ندید و این هم بدشانسی دیگر سرخپوشان در دیدار برابر پدیده بود.

نوروزی درباره گل زیبایی که به ثمر رساند نیز گفت: از اینکه گل زیبایی زدم بسیار خوشحالم اما این خوشحالی وقتی بیشتر می شد که گل من باعث برتری تیم در دیدار نخست بود.

گل هادی نوروزی به پدیده مشهد شباهت هایی به گل کریم باقری مربی این تیم به استقلال داشت وی در این ارتباط اظهارداشت: گل من کجا گل کریم باقری کجا، باقری به استقلال گل زد و تیم برنده شد من به پدیده گل زدم و مساوی کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره هواداران نیز گفت: ازهواداران درخواست دارم تحمل داشته باشند به طور حتم ما در این فصل نتایج خوبی خواهیم گرفت و به صدر جدول خواهیم رفت.

وی اطمینان داد: نتیجه دیدار نخست را در دیدار های هفته های آینده جبران خواهیم کرد.

تیم پرسپولیس در هفته نخست لیگ پانزدهم برابر پدیده مشهد با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.

هادی نوروزی دراین دیدار گل دوم و تساوی بخش تیمش را درون دروازه حریف جای داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین