کد خبر: ۵۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
وی ادامه داد: حجم چالش هایی که تجاوز گروه تکفیری تروریستی بر سوریه تحمیل کرد بسیار زیاد است؛ ولی شما همیشه برای مقابله با آن با قدرت تمام آماده بودید و هستید.
رئیس جمهور سوریه به مناسبت روز ارتش سخن می‌گفت.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد بشار اسد رییس جمهور سوریه خطاب به نیروهای مسلح این کشور به مناسبت روز ارتش گفت: پیروزی با پرچم ملی شما (نیروهای مسلح) گره خورده است. شما شایسته پیروزی هستید، زیرا به مدرسه شرافت ، مردانگی و مقاومت تعلق دارید.

وی ادامه داد: حجم چالش هایی که تجاوز گروه تکفیری تروریستی بر سوریه تحمیل کرد بسیار زیاد است؛ ولی شما همیشه برای مقابله با آن با قدرت تمام آماده بودید و هستید. شما نمونه هایی بی نظیر از دلیری و جانفشانی و وفاداری به کشور رقم زدید. شما با دلاوری و جانفشانی هایی که انجام دادید پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در طول تاریخ را بار دیگر برای مردم زنده کردید.

بشار اسد افزود: درود بر همه مادرانی که جگرگوشه های خود را تقدیم میهن کردند. مادرانی که زیباترین تصاویر صبر ، استقامت و جانفشانی را رقم زدند.

رئیس جمهور سوریه خطاب به نیروهای مسلح این کشور گفت: شما امروز با ادامه فداکاری و جانفشانی به جهانیان ثابت می کنید دژ استواری هستید که از مرزهای میهن محافظت و دفاع می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین