|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۵۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید مقصدی که پس از ترک پاریسی‌ها در نظر گرفته است، خیلی‌‌ها را متعجب خواهد کرد.
زلاتان ابراهیموویچ از وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن راضی است، اما کمتر کسی می‌‌تواند پیش‌بینی کند که او پس از ترک پارک دو پرنس سر از کجا درخواهد آورد.

نام ایبرای 33 ساله که آخرین فصل قراردادش با پاریسی‌ها را سپری می‌کند، مدتی است که در متن شایعاتی قرار گرفته است که از چند باشگاه از جمله میلان و نیز تیم‌هایی در آمریکا به عنوان مقصد بعدی وی یاد کرده‌اند.

ابراهیموویچ با تأکید براینکه اکنون از وضعیت خود در PSG راضی است، اظهار داشت: مقصد بعدی‌ام، جایی است که خیلی‌ها را غافلگیر می‌‌کند،‌ یک غافلگیری بسیار بزرگ. من در پاری‌سن‌ژرمن بسیار خوشحالم. آیا واقعاً نمی‌توانید این موضوع را در نحوه بازی‌ام ببینید؟ یک سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم و از وضعیتم در این تیم بسیار راضی‌ام.

ایبرا ادامه داد: اوضاع دارد بهتر و بهتر می‌شود. ما تیم قدرتمندی هستیم و به نظر اوضاع‌مان بهتر از چیزی خواهد شد که الان هست.

مهاجم پیشین میلان در پیروزی 2 بر صفر بامداد امروز تیمش برابر منچستریونایتد در جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا گلزنی و به قهرمانی نماینده فرانسه در این تورنمنت کمک کرد. او اما گفت برای کسب جام‌های مهم‌تری با پاریسی‌ها نقشه کشیده است.

وی تأکید کرد: جامی که بردیم تنها جنبه آماده‌سازی دارد. این یک جام رسمی نیست. این جام تنها ما را از نظر روانی و فیزیکی برای شروع فصل جدید آماده می‌کند. حالا باید به بازی برابر لیون در سوپرجام فرانسه فکر کنیم و اگر بتوانیم آن را ببریم، فصل را به شیوه‌ای بسیار خوب آغاز خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین