|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران گفت: همه بازیها برای ما حکم فینال دارد اما برخی بازیها با دلایل مختلف سختی خاص خودشان را دارند اما هدف اصلی ما در این مسابقات قهرمانی است.
وحید شمسایی در نشست خبری پیش از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: این فضا در نشست خبری برای من بسیار آشناست و اولین دوره مسابقات آسیا در همین مکان به خبرنگاران گفتم جام در ایران می‌ماند.

وی افزود: با همه ارادتی که به تیم‌های حریف دارم و بازیکنانی که در این تیم‌ها شاغل هستند اما ما برای موفقیت به این مسابقات آمدیم و می‌گویم در مسابقات امسال هم قهرمان می‌شویم.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران از حضور بازیکنان با تجربه در تیمش خاطرنشان کرد: مهم نیست چه بازیکنی و یا چه کسی در تیم من مسئولیت دارد و هدف همه تیم موفقیت کشور است.

شمسایی تصریح کرد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و هر کس حتی اگر لحظه‌ای به میدان برود با دل و جان برای سربلندی ایران می‌جنگد.

وی درباره صحبت‌های خود با هواداران اصفهانی بیان کرد: پدر من اصفهانی بوده و خود را یک اصفهانی می‌دانم و در حال حاضر نیز در شهر خودم حضور دارم و از مردم شریف اصفهان انتظار حمایت دارم.

بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: مردم اصفهان در سال 88 نیز حمایت خوبی از نماینده ایران داشتند و به طور قطع قلب مردم اصفهان برای کشور می‌تپد و امیدوارم در مسابقات پیش رو نماینده ایران را حمایت کنند.

شمسایی درباره اینکه کدام بازی اهمیت بیشتری برایشان دارد، اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال داشته ولی برخی از بازیها با توجه به تجربه تیمها از همه سخت‌تر است.

وی افزود: تیم‌هایی مثل ژاپن و تایلند به دلیل تجربه و تیم الریان و بانک لبنان با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در ترکیب خود دارند از تیم‌های مدعی این جام هستند اما برای ما هیچکدام با هم فرقی ندارند و ما به دنبال قهرمانی در این جام هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین