|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
استاندار یزد کار افرینی را محور توسعه دانست و گفت: نگاه جامعه باید نگاهی خلاقانه، همراه با نوآوری و کارآفرین باشد.
سید محمد میرمحمدی روز پنجشنبه در جلسه هیات امنای کانون کارآفرینی یزد افزود: کانون کارآفرینی استان باید با اجرای برنامه ها و طرحهای مختلف در جهت شناسایی کار آفرینان برتر استان، بهبود کیفیت کار، کارآفرینی و پاسخ به نیازهای نسل امروز و فردا گام های مثبتی بردارد.

وی اظهار داشت: اگر نگاه خلاقانه و کارآفرین در جامعه نهادینه شود در آینده مشکلی در جامعه در حوزه اشتغال وجود نخواهد داشت.

استاندار یزد افزود: استانداری یزد به سهم خود از توسعه کارآفرینی و فضای کسب و کار جدید و کارآفرینی های همراه با نوع آوری حمایت می کند .

میرمحمدی گفت: باید در سطح استان اقداماتی صورت گیرد که ظاهری نباشد و خروجی و دستاوردهای خوبی برای اشتغال استان داشته باشد.

همچنین رییس هیات امنای کانون کارآفرینی یزد این کانون را حلقۀ مفقوده ای بین صاحبان فکر و ایده و صاحبان سرمایه و منابع مالی دانست و گفت: کانون کارآفرینی استان باید به خوبی بین صاحبان ایده های برتر و خلاقانه و صاحبان صنعت ارتباط برقرار نموده و بسترهای لازم کسب و کار خلاقانه را فراهم کند.

در ابتدای این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد به بیان فعالیت های سه سال گذشته کانون کارآفرینی استان پرداخت و گفت: هدف از تاسیس این کانون، افزایش توان مدیریتی استان در راستای کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دست یابی به راهکارهای رفع این موانع و هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در راستای توسعه استان می باشد.

در ادامه این جلسه از استاندار یزد به علت نگاه ویژه ایشان به توسعه کارآفرینی در استان و حمایت از کسب و کارهای خلاقانه با اهدای لوح تقدیر از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.

گفتنی است در پایان جلسه با رای اکثریت افراد، 'محمد شهوازیان' به عنوان رییس و' هادی هزارخانی' به عنوان دبیر جدید این کانون انتخاب شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین