|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۵۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
فرماندار تیران و کرون گفت: توافق هسته ای ، نگرش و رویکرد جهانیان نسبت به ایران را تغییر داد و افق جدیدی در روابط بین المللی کشورمان ایجاد کرد.
علی رحمانی روز چهارشنبه در آیین معارفه بخشدار مرکزی شهرستان تیران و کرون افزود: با انجام توافق هسته ای بارقه های امید در بخش های مختلف کشور بوجود آمد.

وی بااشاره به اینکه وزرای خارجی و دیپلمات ها پس از مذاکرات هسته ای برای برقراری تعاملات با جمهوری اسلامی ایران در صف قرار گرفته اند، گفت: در گذشته برای ایجاد تعامل بین ایران و یک کشور ضعیف آفریقایی دستگاه دیپلماسی کشورمان باید بسیار رفت و آمد می کرد اما امروز کشورهای مطرح جهان برای برقراری ارتباط و تعامل با جمهوری اسلامی مشتاق هستند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مذاکرات هسته ای ، آینده خوبی برای کشور ترسیم خواهد کرد ، گفت: به رغم حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای اما عده ای هنوز از نسبت به مذاکرات هسته ای دلواپسند که البته این نظر شخصی آنهاست.

وی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی و اقدامات در زمینه سرمایه گذاری و توسعه کشور با شیب ملایم درحال انجام است، گفت: خروج از رکود، کاهش نرخ تورم و پویایی صنعت از رخدادهای آینده کشور است.

فرماندار تیران و کرون گفت: با تدابیر دولت یازدهم و تلاش مسئولان، شاهد رشد و توسعه اقتصادی کشور در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی با اشاره به انتصاب بخشدار بخش مرکزی تیران و کرون و تعامل بین شوراهای شهر و روستا، دهیاری ها و شهرداریهای بخش مرکزی با بخشدار جدید، گفت: شوراهای روستا و شهر اتاق فکر دهیاری و شهرداریها هستند و نباید وقت و زمان خدمت خود را بیهوده صرف کنند.

فرماندار تیران و کرون بر تهیه شناسنامه روستاها توسط شوراها و دهیاری ها تاکید کرد و گفت: شناسنامه روستاها در وب سایت فرمانداری قرار می گیرد و اطلاعات روستاها را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

در این آئین رضا صفری از نیروهای اداره کل اتباع خارجی استان اصفهان به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان تیران و کرون معرفی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین