|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: فعالیت های راهبردی این بنیاد راه اندازی 'اتاق فکر' با هدف تشکیل حزب سیاسی متفاوت است و همه احزاب اصلاح طلب می توانند دفتر این بنیاد را مرکز حضور خود بدانند و در خصوص مشترکات خود به تبادل نظر بپردازند.
محمدرضا عارف روز چهارشنبه در مراسم افتتاح بنیاد امید ایرانیان زنجان با تاکید بر اینکه بنیاد امید ایرانیان دارای اساسنامه و منشور اخلاقی است، اظهارکرد: شعباتی از این بنیاد در چهار استان کشور فعال بود و امروز تشکیل شعبات آن در استان های یزد و زنجان در اولویت قرار گرفت.

وی یادآورشد: اعضای بنیاد فعالان سیاسی نیز محسوب می شوند که خارج از آن، در حال فعالیت هستند.

عارف اظهار کرد: در مرام نامه بنیاد امید ایرانیان فعالیت سیاسی در 10 سال نخست آغار به کار آن ممنوع است و بعد از این زمان باید اتکای بنیاد به فرد به صفر برسد که این مساله بعد از سال 1396 محقق می شود.

مجوز تاسیس بنیاد امید ایرانیان سال 86 از وزارت کشور اخذ شد و از فروردین 93 در استان های کشور شروع به فعالیت کرد و تا کنون دفاتر این بنیاد در شش استان به بهره برداری رسیده است.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: در این بنیاد سعی بر خودداری از فعالیت حزبی افراد و هر یک اعضا در صورت تمایل به فعالیت حزبی و سیاسی می توانند در خارج از آن، علاقمندی خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: به اتاق فکری که بیاندیشد نیازداریم و از این رو باید جایگاه اتاق فکر بودن در این بنیاد حفظ شود.

رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: در خصوص فعالیت بنیاد امید ایرانیان که نباید پاتوق یک حزب شود نگران بودیم که این دغدغه حرکت به سوی یک حزب با ارزیابی از عملکرد چهار دفتر استانی ایجاد شد.

عارف ادامه داد: همه نخبگان استان ها، زنان و مردان و جوانان باید در سطح بالاتری در شورای این بنیاد فعال باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین