|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
سرپرست و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: استقلال با جذب بازیکنان جوان خود را تا 3 سال دیگر تضمین کرده است.
منصور پورحیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: بازیکنان خوبی در این فصل به استقلال آمده اند و اما ای کاش جذب بازیکنان در زمان مناسب تری رخ می داد.

وی ادامه داد: استقلال تیم خوب و یکدستی شده است اما برای رسیدن به مرز آمادگی نیاز به زمان بیشتری دارد. بازیکنان جدید باید با هم هماهنگ شوند و از همه مهم تر بازی کردن در استقلال را یاد بگیرند.

سرپرست و مدیر تیم فنی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: استقلال با جذب این بازیکنان جوان قطعا تا 3 سال نگران تغییر بازیکنان پابه سن گذاشته خود نخواهد بود. از هواداران می خواهم به کادرفنی و بازیکنان فرصت دهند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان استقلال با نظر پرویز مظلومی جذب شده اند، اظهار کرد: بدون نظر سرمربی هیچ بازیکنی جذب نشده است.

وی تصریح کرد: به خوبی می دانیم که هواداران انتظار برد از استقلال را دارند اما باید بدانیم که نیاز به زمان داریم و آنها باید کمی حوصله کنند. مطمئن باشید با فرصت دادن به استقلال هواداران ضرر نخواهند کرد.

پورحیدری خاطرنشان کرد: بازی نخست استقلال در لیگ برتر امسال با سیاه جامگان است و قطعا بازی کردن با این تیم ناشناخته که به تازگی راهی لیگ برتر شده بسیار سخت خواهد بود.

وی تاکید کرد: شاید اگر این بازی در تهران برگزار می شد به خاطر حمایت هواداران می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با بازگشت تمرینات به کمپ ناصر حجازی، اظهار کرد: این اتفاق رخ نداده و این کمپ هنوز آماده نیست و تمرینات همچنان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین