|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
استاندار قم اعتماد مردم به روحانیت را پشتوانه ارزشمند نظام عنوان کرد و گفت: مسئولان باید از این پشتوانه در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه استان قم با اشاره به تجربیات 35 ساله خود در مقاطع و عرصه های مختلف خدمت به نظام اسلامی اظهار کرد: امیدوارم بتوانم با بکارگیری این تجربیات زمینه ساز تحول در استان قم باشم.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه رسالت آگاهی و معرفت امت اسلامی را به دوش می کشند، اهتمام ایشان در ایجاد هم دلی و همنوایی بین مردم و مسوولان نظام را در پیشبرد اهداف مثبت برشمرد و افزود: مسوولان نیز باید از رهنمودهای این عزیزان استفاده کنند.

وی شهر قم را ام القرای جهان تشیع و مرکز امید مسلمانان جهان دانست و افزود: اعتماد مردم به علما و مراجع عظام دیگر نقطه اتکا برای عملی کردن برنامه های نظام و دولت خواهد بود.

صادقی با اشاره به اهمیت تعامل بین مسوولان و ائمه جمعه و جماعات افزود: مسوولان نیز با وجود نیت صادقانه گاها در مسیر خدمات رسانی دچار اشتباهاتی می شوند که راهنمایی ها و رهنمودهای همه ی عزیزان در این راستا راه گشا خواهد بود.



** تاکید استاندار قم بر ضرورت تلاش دستگاه ها برای رفع موانع سرمایه گذاری در استان

استاندار قم همچنین در دیدار مسوولان یک واحد پتروشیمی ،خواستار تلاش دستگاه ها برای رفع موانع سرمایه گذاری در استان شد.

صادقی با تاکید بر رعایت پیوست های زیست محیطی در پروژه های سرمایه گذاری، حمایت از صنایع غیرآلاینده توسط مسوولان را ضروری خواند و گفت: در مواردی که مسائل زیست محیطی نیز وجود دارد باید راهکار جلوگیری از آلایندگی به سرمایه گذاران ارائه شود.

وی توسعه اقتصادی استان قم در زمینه های مختلف را از اولویت های اصلی خود برشمرد و با بیان اینکه این امر تنها در سایه حمایت از بخش خصوصی محقق می شود گفت: موانع سرمایه گذاری در استان باید با تلاش دستگاه های اجرایی برداشته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین