|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
متوسط سرانه مصرف آب شهروندان در تهران و برخی از کلانشهر های کشور حتی تا 400 لیتر در طول شبانه روز افزایش یافته است اما با این وجود سهمیه بندی آب منتفی است.
تدبیر و امیدمجيد نامجو امروز و در حاشیه امضاء تفاهم نام تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی کشور با اشاره به افزايش ميزان فشار مخازن و شبکه انتقال آب در شهر تهران و برخي کلان‌ شهرهاي کشور گفت: آخرين گزارشهاي دريافت شده از سطح شهر تهران در حال حاضر وضعيت پايداري شبکه آب در اين شهر مطلوب اعلام شده است.

وي با بيان اينکه هيچ خاموشي در کشور در حال حاضر براساس برنامه‌ريزي قبلي نيست تاکيد کرد: با وجود افزايش بسيار بالايي برق در کشور اما ذخيره‌ي برق در شرايط مطلوبي است و نگراني براي تامين برق وجود ندارد.

وزير نيرو با تاکيد بر صرفه جويي مردم در مصرف برق گفت: مردم بايد در پيک مصرف مديريت و صرفه جويي در مصرف برق اقدامات لازم را انجام دهند.

نامجو با تاکید بر اینکه در روزهای گرم تابستان متوسط سرانه مصرف آب شهروندان در تهران و برخی از کلانشهر های کشور حتی تا 400 لیتر در طول شبانه روز افزایش یافته است، اظهار داشت: با وجود منتفی شدن سهمیه بندی آب مردم باید مدیریت و صرفه جویی آب را در دستور کار قرار داده تا امکان خدمات رسانی گسترده به تمامی مشترکان و هموطنان فراهم شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین