|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۵۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
شوخان دختربچه دیواندره ای که در یک عمل جراحی بینایی خود را بازیافت، با اهدای دسته گل از وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.
شوخان دختربچه اهل روستای کلکان دیواندره که سه سال قبل به دلیل تزریق آمپول پنی سیلین توان بینایی خود را از دست داده بود، با حضور در سالن فردوسی دیواندره با اهدا دسته گل و یک نامه کودکانه از تلاش های دکتر حسن قاضی زاده هاشمی و تیم پزشکی که عمل قرینه چشم وی را انجام داده بودند، قدردانی کرد.

حضور شوخان در سالن بدون عصای روشندلان، بازگشت قدرت بینایی وی و اهدا کردن دسته گل و نامه قدردانی باعث ایجاد شور و شادی زیادی در میان حاضران در سالن فردوسی دیواندره شد.

بسیاری از حاضران هنگام اهدای این دسته گل به نشانه سپاسگزاری از موفقیت عمل چشم شوخان توسط وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید از جای خود بلند شدند و این بیمار و پزشک معالجش را برای چندین بار تشویق کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از دیواندره به شهر شوخان یاد کرد و گفت: حمایت های دولت تا بازگشت کامل بینایی شوخان تداوم خواهد داشت.

خانواده شوخان نیز از حمایت ها و همراهی دولت تدبیر و امید برای کمک به بازگشت بینایی دخترشان ابراز شادمانی کردند.

آذر ماه سال گذشته وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با حضور در خانه شوخان از وی عیادت کرده بود.

شوخان برخاصی در اسفندماه سال 1390 بر اثر سرماخوردگی به بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره مراجعه کرده بود و پس از تشخیص پزشک بیمارستان و تجویز آمپول پنی سیلین و تزریق آن، واکنش وی به پنی سیلین باعث از بین رفتن قدرت بینایی شوخان شده بود.

وی در فروردین 93 در بیمارستان نور تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون بینایی چشم راست خود را به دست آورده است.

غبار روبی مزار شهدا، افتتاح ساختمان هلال احمر و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به دیواندره است.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز یکشنبه مهمان مردم کردستان هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین