|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۵۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ناکارایی و برخی بی تدبیرهای سال های گذشته باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کشور شده بود.
سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره افزود: این بی تدبیرهای داخلی و تحریم های خصمانه کشورهای غربی باعث شد که مسوولان کشور نتوانند آنچنان که شایسته است به مردم خدمات رسانی کنند.

وی اضافه کرد: با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، افق های تازه ای در راستای اختصاص اعتبارها، با بازگشت دارایی های بلوکه شده کشورمان ایجاد شده است.

وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید گفت: دولت با همراهی و همگامی مردم توانسته است در بخش های مختلف گام های ارزنده ای برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم بردارید.

قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد اعتبار بخشی به طرح ها و برنامه های دولت در سال های آتی کشور از چند سال اخیر بهتر شود و امکاناتی برای مردم کشورمان فراهم شود که لیاقت و شایستگی آن را دارند.

او یادآوری کرد: دارایی های بلوکه شده، کاهش صادرات و خشکسالی های پی در پی چند سال اخیر باعث شده است دولت نتواند اعتبارات لازم را برای طرح های عمرانی و پروژه های در دست ساخت تامین کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر دولت و مجلس شورای اسلامی در شرایط متفاوت تری قرار داشتند می توانستند بحث پرداخت یارانه های نقدی را به شیوه بهتری مدیریت کنند.

غبار روبی مزار شهدا ، افتتاح ساختمان جمعیت هلال احمر و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به دیواندره بود.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید امروز یکشنبه مهمان مردم کردستان هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین