|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
کد خبر: ۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
دستیار ویژه رییس جمهوری درامور اقوام واقلیت های دینی و مذهبی گفت : مشکلات منطقه ای مردم با اتحاد و انسجام ملی و به مرور زمان مرتفع می شوند.
حجت الاسلام علی یونسی عصر روز یکشنبه در دیدار با مردم قروه در سالن تختی این شهرستان افزود : نباید مشکلات محلی رنگ وبوی قومی ومذهبی به خود بگیرد واحساس تبعیض را درافراد به وجود آورد.

وی گفت: برخی وسایل ارتباط جمعی درتلاش هستند تا با برجسته سازی برخی مشکلات، رنگ وبوی دین ومذهب به آن داده یا آن را به دولت ونظام نسبت دهند.

او با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم کسی از بیرون در بین ملت ایران تفرقه ایجاد کند، افزود: مردم ایران با هم مشکلی ندارند و اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم زندگی می کنند.

حجت الاسلام یونسی با اشاره به موفقیت دیپلمات های ایرانی در مذاکرات هسته ای گفت:دراین توافق، ایران حقانیت وحقوق خودش را دربرابر شش کشور قدرتمند جهان با منطق، هوشمندی، تدبیر وعقلانیت استیفا کرد.

او افزود: موفقیت در مذاکرات هسته ای توسعه همه جانبه کشور را به بار می آورد و حرکت قطار توسعه کشور را تسریع می نماید.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به مشکلات مشترک مردم ایران دراستان های مختلف ازجمله معضل بیکاری جوانان افزود : بیکاری ریشه بسیاری از مفاسد و نابسامانی های اجتماعی بوده و اشتغال اساسی ترین خواسته جوانان کشور است.

وی اظهارداشت : بیکاری فقر اقتصادی، فقر فرهنگی، فقر دینی و بد اخلاقی را به همراه می آورد و ریشه کن سازی آن نیازمند توسعه همه جانبه کشور است.

یونسی افزود : توسعه کشور با سرمایه گذاری تحقق می یابد واین امر مهم که در گرو ایجاد امنیت می باشد، وظیفه دولت است.

قروه با 140 هزار نفر جمعیت نمودی از وحدت و زندگی مسالمت آمیز ترک و کرد و شیعه و سنی در یک شهرستان است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین