|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۱
کد خبر: ۵۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
در دیدار استاندار مازندران با معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بهینه سازی و ساماندهی پسماند مازندران مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی استاندار مازندران در این دیدار که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیر کل محیط زیست مازندران و مدیر کل اقتصاد و دارایی مازندران نیز حضور داشتند استاندار مازندران مشکل پسماند را یکی از دغدغه های جدی مازندران اعلام کرد و گفت : با توجه به حضور گسترده مهمانان و گردشگران در مازندران و افزایش تولید زباله ضرورت دارد تا برای ساماندهی پسماند از اعتبارات ملی نیز استفاده شود.

وی خواستار بهینه کردن وضعیت زباله در استان با اجرای طرحهای مختلف ار جمله کمپوست و زباله سوزها شد و ابراز امیدواری نمود با نصب دستگاههای جدید زباله سوز در چند شهر مازندران بخشی از مشکلات پسماند استان مرتفع شود.

در این نشست معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری مسوولین استان برای ساماندهی مشکل زباله در استان تقدیر و گفت : مازندران متعلق به همه مردم کشور است و محیط زیست آن نیز باید نمونه باشد.

وی تاکید کرد : حل مشکل پسماند به عنوان یکی از محورهای مهم حفاظت از محیط زیست باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران در این نشست در زمینه بهینه سازی پسماند و ضرورت حفظ محیط زیست بحث و تبادل نظر وتصمیماتی گرفته شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین