|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
نشست رئیس جمهوری با روحانیون، علما، نخبگان، خانواده های شهدا و ایثارگران استان کردستان دقایقی پیش در کانون امام خمینی (ره) سنندج آغاز شد.
در این نشست رییس جمهوری با حضور چهار هزار نفر از روحانیون شیعه و سنی، نخبگان و خانواده های شهدا استان کردستان دیدار می کند.

دکتر روحانی صبح روز یکشنبه در بیستمین سفر داخلی خود به همراه کاروان تدبیر و امید از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

رئیس جمهوری در بدو ورود به سنندج مورد استقبال حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت.

دکتر روحانی پس از ورود به شهر سنندج در ورزشگاه استقلال این شهر با مردم استان کردستان دیدار کرد.

در این سفر یک روزه معاون پارلمانی رییس جمهوری، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان های استان سفر کردند.

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری با رسانه ها از برنامه های دکتر روحانی در استان کردستان است.

استان کردستان با یک میلیون و 480 هزار نفر در غرب کشور و در همجواری با کشور عراق واقع شده و 227 کیلومتر مرز خشکی با این کشور دارد.

براساس آمار مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، استان کردستان بیش از سه هزار روحانی اهل سنت دارد.

51 روحانی اهل سنت در استان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در استان کردستان به شهادت رسیده اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین