|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
وی اظهار کرد: مأموران با تحقیقات گسترده و جمع‎آوری مستندات کافی در این خصوص، جاعل را در حوالی خرم‎آباد شناسایی و دستگیر کردند.
جانشین فرمانده‌ی انتظامی لرستان گفت: کلاهبرداری که با وکالت‎نامه جعلی نسبت به تصرف یک‎باب مغازه به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان خرم‎آباد اقدام کرده بود، دستگیر شد.

 سرهنگ «علی احمدی‌تبار» در جمع خبرنگاران، افزود: با کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک یک باب مغازه توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم‎آباد، موضوع به‎صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران با تحقیقات گسترده و جمع‎آوری مستندات کافی در این خصوص، جاعل را در حوالی خرم‎آباد شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کلاهبردار در مواجه با ادله و مستندات ارائه شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت، برای اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با به‎کارگیری روش‎های متقلبانه با جعل وکالت‎نامه، از اعتماد مالباخته استفاده کرده و اقدام به تصرف و فروش مغازه وی می‎کند.

احمدی تبار با بیان این‌که با کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری، متهم با قرار صادره روانه زندان شد، گفت: اصل یا حتی کپی اسناد و مدارک شناسائی و هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، اوراق مالکیت، جواز کسب و سایر مدارک خود را جهت پیشگیری از سوءاستفاده‎های احتمالی در اختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار ندهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین