|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲
کد خبر: ۵۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
وزیر ورزش و جوانان درنشست شورای معاونان این وزارتخانه گفت:حفظ و بازگرداندن اموال دولت و مردم و مقابله با زمین خواری در ورزش، از برنامه های مهم این وزارت ورزش است و با آن مقابله می کنیم.
از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی دراین جلسه که مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در آن شرکت داشت، بازگرداندن اموال مردم و دولت که از سوی سودجویان و با اهمال مدیران وقت به یغما رفته کار ارزنده ای است، افزود: مقابله با زمین خواری، کار ارزنده ای است که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و با حمایت های حقوقی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

وی درباره راه اندازی دوباره پروژه نقش جهان به عنوان یک سرمایه ملی برای ورزش ایران با همکاری فولاد مبارکه تصریح کرد: این همکاری از جمله کارهای خوب مدیریت استان اصفهان بوده است و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد.

سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان دراین ارتباط گزارشی از حفظ و بازگرداندن اموال و زمین های متعلق به وزارت ورزش و جوانان که در طول سالهای گذشته از سوی زمین خواران تصاحب شده بود به وزیر و شورای معاونان ارائه کرد.

درادامه نشست شورای معاونان، شعبانی بهار معاون همگانی وزارت نیز گزارشی از برنامه های این وزارتخانه برای همایش ملی ورزش و چاقی و همچنین همایش ملی ورزش همگانی در آذرماه امسال ارائه کرد.

همچنین محمدرضا رستمی معاون امور ساماندهی جوانان، برنامه های خود را برای این حوزه به اطلاع معاونان رساند.

در ادامه درباره پرتال ملی اوقات فراغت که قرار است در گردهمایی معاونین جوان در شهرکرد بعد از حدود 6 سال رونمایی شود، بحث و گفت و گو شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین