|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
رییس فدراسیون اسکواش، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مانند 2 دوره گذشته میزبان خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.
مسعود سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: اسکواش با حمایت رسانه ها پیشرفت کرده و باید ابتدا از حمایت همه رسانه ها تشکر کنم.

وی ادامه داد : در برنامه چهار سال دوم فدراسیون کسب مدال در رده های سنی جوانان و نوجوانان در قهرمانی آسیا پیش بینی شده است و امیدوارم بتوانیم به این قول بزرگ خود عمل کنیم.

رییس فدراسیون اسکواش ایران، گفت: ممکن است به این مهم بعد از چهار سال برسیم اما ما تدارکات خوبی دیدیم که در مسابقات امسال به این مهم برسیم.

وی تصریح کرد:برای آمادگی هرچه بهترازبازیکنان بزرگسال خود به عنوان یارتمرینی بهره برده وبا تمرینات بسیارتوانستیم با آوردن روانشناس کمی از فشار بازیکنان کم کنیم.

وی اظهارکرد: قطعا هیچ گاه شاهد برگزاری چنین اردوهایی در اسکواش نبودیم و حتی بازیکنان بزرگسال ما که همراه جوانان هستند گفتند اگر این اردوها برای آنها برگزار می شد امروز منتظر کسب اولین مدال در قهرمانی آسیا نبودیم.

رییس فدراسیون اسکواش کشورمان، گفت:دراین مدت سالن های اسکواش تهران بازسازی می شوند تا به استاندارد روز دنیا برسیم و برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا مشکلی نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: 10 کشور قدرتمند آسیا در مسابقات امسال در تهران حاضر می شوند و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان خود باشیم. خوشبختانه با رایزنی که با کنفدراسیون اسکواش آسیا داشتیم به جای 10 بازیکن 48 نفر را راهی این مسابقات خواهند کرد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این برنامه ها درحالی برگزار می شود که ما درسال 93 فقط 50 درصد بودجه را از کمیته گرفتیم که حدود 120 میلیون تومان و امسال نیز فقط 15 میلیون تومان دریافت کرده ایم که رقم بسیار ناچیزی است و 15 میلیون تومان فقط پول یک هفته از اردوها است. قطعا این مبالغ بسیار ناچیز است و امیدوارم با شناختی که از مسئولان کمیته داریم ما را در میزبانی قهرمانی آسیا تنها نگذارند و مانند گذشته کنار ما باشند.

وی ادامه داد:با وجود اینکه دستمان بسیار خالی بوده هیچ یک از برنامه ها را زمین نگذاشتیم و با همکاری هیات رییسه به همه تعهدات خود عمل کردیم.

رییس فدراسیون اسکواش در خصوص کمک کمیته ملی المپیک برای برگزاری مسابقات قهرمان آسیا، گفت: قرار بود تا آخر تیر ماه مبلغ جدیدی به حساب فدراسیون ما واریز شود که این اتفاق رخ نداده است.

وی اظهار کرد: وزارت ورزش تا امروز درسال 94 دو بار به ما از اعتباراتمان پرداخت کرده که از همین طریق توانستیم مقداری از بودجه مسابقات را تامین کنیم. از نصرالله سجادی و مناف هاشمی خواستم که به ما کمک کنند تا بتوانیم میزبان بسیار خوبی باشیم.

سلیمانی درخصوص پاداش مدال آوران در مسابقات قهرمانی اسیا، گفت: قطعا پاداش خوبی برای مدال آوران در نظر خواهیم گرفت.

وی درخصوص گرفتن میزبانی های جدید، گفت: ما در برگزاری مسابقات در جزیره کیش بسیار حرفه ای هستیم و 2 بار قهرمانی آسیا را در آنجا به بهترین شکل برگزار کردیم. امسال تهران برای اولین بار میزبان است و امیدوارم شرایط مساعد باشد تا بتوانیم بازهم به دنبال میزبانی برویم. قطعا همکاری تمام ارگان ها در تهران به گرفتن میزبانی های بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

رییس فدراسیون اسکواش، اظهار کرد: اگر بتوانیم امسال هم مانند 2 دوره گذشته میزبانی خوبی داشته باشیم قطعا در آبان ماه بحث میزبانی اجلاس جهانی در تهران را در نشست فدراسیون یبن المللی مطرح خواهیم کرد.

وی در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات جهانی، تصریح کرد: هنوز زیر ساخت های لازم برای میزبانی جهانی را نداریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین