|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
مشاور وزیر و مدیركل دفتر بازرسی و ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات كه از طرف وزارت بهداشت برای بررسی موضوع فوت پزشك اردبیلی عازم این شهر شده بود، نتایج بررسی‌های تیم بازرسی وزارت بهداشت درخصوص این حادثه را اعلام كرد.
به نقل از وب‌دا، دكتر سیدسجاد رضوی درخصوص فوت دكتر اصغر پیرزاده، متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان در اردبیل اظهار داشت: در همان ساعات اولیه وقوع حادثه، بررسی‌ها از سوی مقامات قضایی آغاز شد.

وی با بیان این كه فردی كه دكتر پیرزاده را به قتل رسانده‌است، جوان حدود 22 ساله و دانشجوی رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: بررسی‌های صورت گرفته از طریق دانشگاه علوم پزشكی‌، كلینیك‌ها و تمام مراكزی كه مرحوم دكتر پیرزاده با آنها همكاری داشت، نشان داد كه نه خود قاتل و نه هیچیك از بستگان این فرد، بیمار این پزشك نبوده و موضوع این حادثه به هیچ عنوان به دلیل مسائل پزشكی و درمانی نبوده است.

دكتر رضوی با بیان این كه محل حادثه نیز در منزلی شخصی اتفاق افتاده است، گفت: پس از تماس تلفنی با 115 در مورد این حادثه بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شود و وی را به بیمارستان منتقل می‌كنند.

دكتر رضوی، با بیان این كه مرحوم دكتر اصغر پیرزاده تنها پزشك فوق تخصص خون و سرطان اردبیل و از پزشكان خوشنام این شهر بوده است، گفت: او رابطه بسیار خوبی با بیماران خود داشته است و یکی از بستگان نزدیک این پزشك نیز از نیروهای خدوم  دانشگاه است  و در ایجاد و راه‌اندازی بخش خون این استان نقش فعال و تاثیرگذاری داشته‌اند.

مشاور وزیر و مدیركل دفتر بازرسی و ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت ضمن تسلیت به جامعه پزشكی، خانواده این پزشك و مردم استان اردبیل اظهار داشت: اصولاً مردم اردبیل پزشك دوست هستند و برای پزشكان احترام زیادی قائل هستند و در مراسم تشییع پیکر این پزشك نیز حضور گسترده داشتند.

وی یادآور شد: فقدان این پزشك متعهد ضایعه‌ای برای جامعه پزشكی، دانشگاه علوم پزشكی و مردم اردبیل است.

دكتر رضوی با تاكید بر این كه قوه قضاییه به طور جدی این قضیه را پی‌گیری می‌نماید گفت: متاسفانه شایعات فراوانی درخصوص این حادثه و انگیزه‌های این قتل در فضاهای مجازی منتشر شده است كه فقط از روی حدس و گمان بوده است و این گونه شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد.

مشاور وزیر و مدیركل دفتر بازرسی و ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت تأكید كرد: دامن زدن به این گونه شایعات كوچكترین كمكی در این مورد نمی‌كند و فقط در بررسی پرونده حاشیه ایجاد می‌كند و باعث مخدوش شدن رابطه پزشك و بیمار در جامعه می‌شود.

وی تصریح كرد: از عموم هم‌وطنان و رسانه‌ها درخواست داریم كه اجازه دهند پرونده این موضوع روال قانونی و قضایی خود را طی كند.

دكتر رضوی با بیان این كه شخص وزیر بهداشت نیز دستور پی‌گیری موضوع را صادر كرده‌اند، گفت:  وظیفه داریم این موضوع را بدون اغماض پی‌گیری كنیم و به محض روشن شدن ابعاد بیشتر این موضوع، نتیجه را به هم‌وطنان اعلام خواهیم كرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
2
"... موضوع این حادثه به هیچ عنوان به دلیل مسائل پزشكی و درمانی نبوده است."

پس چی بوده؟؟!

شما خودتان پس چرا
با این تأخیرات(در اطّلاع رسانی)
به شایعاتِ بیشتر دامن می زنید؟؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین