|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
'جانی بیلبای' رییس یک شرکت گردشگری انگلیسی اعلام کرد: به دنبال حصول توافق میان ایران و 1+5 ، شمار گردشگران انگلیسی در ایران افزایش می یابد.
پایگاه خبری اینترنشنال بیزنس تایمز امروز (شنبه) نوشت: به دنبال حصول توافق ایران و کشورهای 1+5 که اتفاقی مهم و تاریخی میان ایران و غرب بوده است، به نظر می رسد در زمینه گردشگری نیز ایران می تواند شاهد تحول حضور خارجی ها باشد.

به نوشته این پایگاه خبری، در این راستا 'جانی بیلبای' رییس شرکتی که تورهای مناطق مختلف ایران را برای حدود 10 سال سازماندهی کرده است، به پایگاه اینترنشنال بیزنس تایمز انگلیس گفت که شمار انگلیسی هایی که به دنبال سفر به ایران بودند، از سال گذشته 50 درصد افزایش یافت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته شاهد افزایش 400 درصدی شمار انگلیسی هایی که به دنبال بازدید از ایران بودند، بوده ایم و با حصول توافق میان ایران و غرب، انتظار داریم که روند صعودی افزایش گردشگران به ایران ادامه یابد.

بیلبای گفت: در ایران مناطق دیدنی زیادی وجود دارد. ایرانی ها تعامل خوبی با خارجی ها داشته اند. ایرانی ها فوتبال های خارجی نگاه می کنند و به موسیقی انگلیسی گوش می دهند. ایرانی ها می خواهند ارتباط بیشتری با دنیای خارج داشته باشند و خواهان حضور گردشگران در ایران هستند.

وی گفت: لغو تحریم های غرب به ایران این توانایی را می دهد تا سرمایه گذاری بیشتری در تاسیسات زیربنایی امور گردشگری داشته باشد.

پایگاه خبری اینترنشنال بیزنس تایمز نوشت: احتمال بازگشایی سفارت انگلیس در تهران نیز می تواند شرایط را برای حضور گردشگران انگلیسی بیشتر در ایران فراهم کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین