|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به اتحاد در جامعه و همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: ملاک و معیار در بحث هسته ای تحلیل رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالحیان روز شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه در کشور افزود: خطبای نماز جمعه حلقه ارتباطی بین مردم و دولت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای آحاد جامعه ارتباط با مسوولان است، افزود: نمازجمعه بهترین مکان برای پاسخگویی به نیازهای مردم است مسوولین باید در نمازجمعه شرکت و به پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به مساله هسته ای ادامه داد: در مباحث هسته ای هر کس نباید ساز خودش را بزند و طبق قانون اساسی این موضوع باید در حوزه رهبری مورد بررسی قرار بگیرد.

حجت الاسلام صالحیان اضافه کرد: رییس جمهوری، هیات دولت و خطیبان جمعه باید آگاه باشند که تحلیل رهبری در مسائل روز چیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پس از اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران گفت: ایشان فرمودند اگر توافق انجام بشود یا نشود، آمریکا برای ما آمریکاست و باید همدلی و همزبانی در حوزه سیاست به وجود آید.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان بیان کرد: دولت باید مشکلات مردم را حل کند و از سوی دیگر نیز انتقادها باید منصفانه و در زمان و مکان خودش انجام شود.

***81 نماز جمعه در استان اصفهان برگزار می شود

حجت الاسلام صالحیان با بیان اینکه 840 نماز جمعه در کشور برگزار می شود، خاطر نشان کرد: 81 نماز جمعه در استان اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: 20 هزار نفر در کل کشور و یک هزار و 500 نفر در ستادهای اقامه نمازجمعه استان اصفهان بدون دریافت هیچ دستمزدی برای رضای خدا در برگزاری نماز جمعه فعالیت دارند.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان اضافه کرد: این افراد از پزشک، مهندس، کسبه، بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان و هر صنفی هستند که هر کدام مسوولیتی دارند و دارای منشور و قانون تدوین شده هستند که بر طبق آن عمل می کنند.

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به اینکه مصلی ها باید به بازار و مرکز خرید تجهیز شوند، تصریح کرد: نماز جمعه ای پویاست که از شنبه کار خود را آغاز کند و همه ستادهای اقامه نماز جمعه باید از ابتدای هفته فعالیت خود را شروع کنند. مصلی ها باید دارای مراکزخرید، کتابخانه، مهد آدینه و مراکز مشاوره برای خانواده ها باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین