|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
فرماندار رامسر توافق هسته ای را موضوع بسیار بزرگ و پر اهمیت و برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت : برخی در داخل کشور با نگاه کوته فکرانه ،جناحی ،اقتصادی و شخصی درصدد کم اهمیت جلوه دادن این دستاورد بزرگ هستند.
حسین سروری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود : این پیروزی بزرگ حاصل رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ، استقامت و صبوری ملت و درایت ، هوشمندی و عقلانیت رییس جمهوری و تیم دیپلماسی کشور بود.

وی ادامه داد : در این مذاکرات یک کشور بزرگ با ملتی فهیم در مقابل شش ابرقدرت که تمامی اهرم های سیاسی ، حقوقی ، امنیتی و مالی را برای تحت فشار گذاشتن در اختیار داشتند ، پیروز میدان شد .

فرماندار رامسر اظهار داشت : تیم مذاکره کننده هسته ای با رعایت همه خطوط قرمز نظام موفقیت بزرگی در عرصه بین المللی نصیب کشور ساخت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا به اثبات رسید.

وی پرژه ایران هراسی را در دنیا و خاورمیانه بی اثر دانست و افزود : علیرغم همه توفیقات و تاکید مقام معظم رهبری برخی در داخل کشور درصدد ضایع نمودن این دستاورد بزرگ هستند.

سروری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت ویژه آن گفت : هیچ مدیری حق دخالت و ورود به انتخابات در جهت تامین منافع کاندیدای خاص را ندارد.

وی افزود : تمام دغدغه ما باید برگزاری انتخابات سالم ،پرشور ،قانون مند همراه با حضور حداکثری مردم باشد.

او ادامه داد : وظیفه قانونی و شرعی آن است که مدیران له یا علیه کاندیدی دخالت و جانبداری ننمایند و این آخرین تذکر است.

فرماندار رامسر گفت : در صورت مشاهده و اثبات از سوی مراجع رسمی بشدت ببا متخلفین رخورد و بدون تعارف آن مدیر عزل می شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد و روزخبرنگار ، بیان داشت : بدون تردید خبرنگاری از جمله مشاغل سخت و حساس است و انتظار از اهالی رسانه بالاست اما تا پای نقد به میان می آید برخی معترض می شوند و به دنبال اعمال محدویت هستند.

فرماندار رامسر گفت : باید فضای رسانه ای رسمی در شهرستان ، فضای همدلی و نقد سازنده بوده و در آستانه روز خبرنگار مسولان شهرستان در شان خبرنگاران پای کار آمده و حمایت های معنوی و مادی داشته باشند تا این روز با شکوه گرامی داشته شود.

امام جمعه رامسر نیز گفت:در آموزه های قرآنی و سیره نبوی خدمت به مردم عبادت برتر است و باید مسولان گره گشایی از کار مردم را وجهه همت خود قرار دهند.

حجت لاسلام سید جلیل مرتضوی افزود : کم کاری از سوی خادمان مردم زیبنده نیست و باید با گشاده رویی مشکلات را حل نماییم.

وی با تبریک توافق هسته ای ،این دستاوردها را نتیجه رهبری فرزانه انقلاب ،مقاومت ملت و همراهی آنان و تدبیردولت برشمرد.

در پایان روسای ادارات امور مالیاتی ،اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی به عنوان مدیران فعال معرفی و از آنها تجلیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین