|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
امام جمعه موقت کیش گفت: افتخارات بدست امده در مذاکرات هسته ای را مدیون تلاش تیم مذاکره کننده و مقاومت و ایستادگی ملت صبور ایران هستیم .
حجت الاسلام رحمان یوسف پور در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوی الهی در تمامی امور زندگی به تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای و موفقیت بدست امده در مقابل قدرت های بزرگ دنیا اشاره کرد و گفت : حمایت های رهبر معظم انقلاب و دعای ایشان در این مذاکرات پشتیبان تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه موقت کیش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بحث مذاکرات هسته ای دنیا را متلاطم کرده است افزود: در گذشته نام ایران در جهان تنها با نفت و حکومت ستم شاهی پهلوی شناخته می شد .

حجت الاسلام یوسف پور به اظهارات اخیر وزیر انرژی و مسوول خزانه داری امریکا در مجلس این کشور اشاره کرد و گفت: آنها گفته اند که اگر توافقی صورت نمی گرفت نمی توانستیم ایران را پای میز مذاکره بنشانیم و یا اگر این توافق از بین می رفت شرکای ما در تحریم ها با ما همسو نمی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : چند روزی است که از ماه مبارک رمضان فاصله گرفته ایم، خوب است جوانان روحیه و حالات معنوی بدست آمده را پس از این ماه نیز حفظ کنند ، پیامبر ( ص ) در این مورد فرمودند کسی که در ماه رمضان روزه می گیرد مانند کسی است که تازه از مادر متولد شده است .

یوسف پور به واقعه سیل اخیر در استانهای کشور اشاره و با بازماندگان و مصیبت دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد .

وی با یاداوری پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد گفت : در این عملیات 12 هزار نفر با حمایت صدام و امریکا به ایران حمله کردند ، این افراد بی خرد تصور نمی کردند که شکست خورده و منفعل شوند ، آنها زمانی که با قدرت ، ایمان و صلابت رزمندگان اسلام مواجه شدند فهمیدند باید سر تعظیم در مقابل قهرمانی و عظمت ملت ایران فرود آورند و از دست آنها کاری ساخته نیست .

وی ششم مرداد را مصادف با روز کارافرینی دانست و به اهمیت کار و تلاش در دین اسلام اشاره کرد و افزود : سرمایه داران باید بسترهای لازم را برای کارآفرینی جوانان فراهم سازند.

امام جمعه موقت کیش گفت: نهم مرداد روز اهدای خون است و ایثار و گذشتی بالاتر از اهدا خون به همنوع وجود ندارد .

نماز جمعه این هفته با حضور مسوولان ، مردم مومن و ولایت مدار جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا ( ص ) برگزار شد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین