|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
شورای هماهنگی اصولگرایان استان کردستان با صدور بیانیه ای مردم استان کردستان را به استقبال باشکوه از رییس جمهوری دعوت کردند.
در این اطلاعیه که نسخه ای از آن امروز جمعه در اختیار ایرنا مرکز سنندج قرار گرفت آمده است: مردم شریف استان کردستان روز یکشنبه با استقبال باشکوه از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نظام و انقلاب را بار دیگر نا امید خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه امده است: مردم کردستان در سالی که بنام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است، استقبال بی نظیری را خلق می نمایند تا دشمنان بفهمند که مردم فهیم و بابصیرت کردستان، همچنان نظام و انقلاب را دوست دارند و از مسولین دولت و نظام به گرمی استقبال می نمایند.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان استان کردستان آمده است: امید است سفر دولت تدبیر و امید و اعتدال، باعث توسعه استان و تقویت وحدت و راهگشای مشکلات مردم شهید پرور استان شود.

در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان کردستان ضمن حضور پرشور در مراسم استقبال از رییس جمهوری، از عموم مردم آگاه و فهیم و ولایت مدار استان دعوت می کند بار دیگر در استقبال پرشور از مقام عالی دولت نشان دهند که استان فرهنگی کردستان جایگاه ویژه ای دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین