|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
فدراسیون جهانی رنکینگ المپیکی جودوکاران را بعد از پایان رقابتهای جایزه بزرگ تیومن روسیه اعلام کرد.
به نقل از سایت فدراسیون جودو، در حالی که رقابتهای بین المللی که امتیاز آن در رنکنیگ جهانی جودوکاران برای کسب سهمیه المپیک یکی پس از دیگری در حال برگزاری است، فدراسیون جهانی به فاصله سه روز بعد از پایان رقابتهای گراند اسلم مسکو آخرین رده بندی المپیکی  جودوکاران را اعلام کرد.

بر همین اساس سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم با کسب 360 امتیاز از حضور در 5 رویداد مختلف و بعد از حذف جودوکاران کشورهایی که بیش از یک نماینده دارند جایگاه 16 را به خود اختصاص داده است.

همچنین جواد محجوب با 183 امتیاز ازحضور در چهار رویداد مختلف 183 امتیاز کسب کرده و بعد از حذف جودوکاران کشورهایی که بیش از یک نماینده دارند رتبه 27 را در اختیار دارد.

بر اساس قوانین فدراسیون جهانی نفرات اول تا 22 رنکنیگ جهانی بعلاوه یک سهمیه قاره ای برای هر کشور می توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

با توجه به جایگاه فوق و در صورت حفظ همین شرایط تا ماه می 2016 جودو ایران می تواند دو سهمیه المپیک را کسب کند. در صورتی که جواد محجوب بتواند با تلاش بیشتر جایگاه خود را به جمع 22 نفر برتر وزن 100- کیلوگرم ارتقاء دهد سهمیه های ایران به عدد سه افزایش خواهد يافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین