|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم دودستگی بین موافقان و مخالفان مذاکرات گفت: پیروزی ایران در عرصه های دیپلماسی متعلق به همه مردم کشور است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از استانداری گلستان علی اصغر طهماسبی در نشست با کارکنان و کارشناسان فرمانداری شهرستان بندرترکمن افزود: آن هایی که امروز نتیجه مذاکرات را زیر سؤال می برند و با مطالب نابخردانه قصد تخریب دولت را دارند، خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمنان نظام گام بر می دارند.

وی اظهار کرد: مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که پس از دو سال گفت و گوهای فشرده و ماراتن گونه سرداران عرصه دیپلماسی کشور در مقابل قدرت های جهانی به دست آمد.

وی ادامه داد: این پیروزی آن قدر بزرگ و پررنگ است که باعث اعتراض دشمنان ما در منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی شده و شاهدیم که پس از پیروزی ایران در عرصه های دیپلماسی، هیچ گاه بین اسرائیل غاصب و حامیان غربی اش، تا این حد فاصله و اختلاف نظر به وجود نیامده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: دکتر روحانی در دوران تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در سال 92 در یکی از شعارهای انتخاباتی خود تأکید داشتند که ما هم می خواهیم چرخ سانتریفیوژهای ما بچرخد، هم چرخ تولید و اقتصاد کشور و امروز می بینیم که این شعار انتخاباتی ریاست جمهور با رفع تحریم های ناجوانمردانه ای که طی 36 سال به جمهوری اسلامی تحمیل شده بود، در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

طهماسبی، حفظ دستاوردها و توانمندی هسته ای، لغو تحریم های ظالمانه غرب، لغو قطعنامه های شورای امنیت و خروج پرونده جمهوری اسلامی از فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل را چهار هدف اصلی نظام در مذاکرات هسته ای عنوان کرد که به لطف الهی و با درایت مقام معظم رهبری و ریاست جمهور، تلاش تیم مذاکره کننده و حمایت های مردم، سرانجام پس از دو سال مذاکره فشرده، به صورت همزمان تحقق یافته است.

وی تأکید کرد: ما طبق فتوای مقام معظم رهبری به عنوان مرجع تقلید عالیقدرمان، هیچگاه به سمت ساخت و تولید سلاح اتمی نرفته و نخواهیم رفت و این را یک فریضه و دستور دینی می دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ما به عنوان کشور مسلمان و ام القرای جهان اسلام، هیچ گاه به خودمان اجازه نمی دهیم که از هر سلاح و ابزار مخرب کشتار جمعی علیه کسی استفاده کنیم ولو این که دشمن درجه یکمان باشد.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران به مانند کشورهای جبهه استکبار اهل لاپوشانی و فریب کاری نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه گفت: کارشناس فرمانداری، کارشناس حاکمیتی در شهرستان است و در هر جلسه ای که دعوت می شود باید در رأس جلسه حضور داشته باشد.

طهماسبی توجه به منابع ملی و سرمایه های اجتماعی، داشتن اعتقاد و ایمان به کار، اخلاق و وجدان کاری، تجزیه و تحلیل و پیش بینی مسائل شهرستان، اعتمادسازی در جامعه و جلب مشارکت های مردمی، رعایت اعتدال در همه امور، تواضع داشتن در حین اقتدار و دفاع از حقوق شهروندی را از مهمترین ویژگی های کارکنان فرمانداری ها برشمرد.

وی با تأکید بر وظیفه نظارتی فرمانداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی اظهار کرد: در پیوست هر فعالیت توسعه محوری، حتماً باید مسائل امنیتی لحاظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران کل این حوزه در سفر یک روزه به بندرترکمن، به دیدار خانواده شهید 'علیرضا ارجمند عنایت' و جانباز 70 درصد سرفراز 'جوموقلی ایمر' رفتند.

طهماسبی در این دیدارها گفت: اگر امروز سرداران عرصه دیپلماسی جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای درخشیدند و به موفقیت رسیدند، به تأسی از درس ایستادگی و مقاومت خانواده معظم شهدا و جانبازان سرفراز است.

وی با بیان این که همه ما مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: حضور در منزل شهدا و جانبازان، ضمن تقدیر از خانواده های معظم و بزرگوار این عزیزان برای ما مسئولین روحیه بخش است و ما را در ادامه راه مصمم تر و با انگیزه تر می سازد.

بسیجی شهید علیرضا ارجمند عنایت سال 1364 در منطقه عملیاتی اروندرود در اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دیدار با حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن نیز گزارشی از فعالیت های فرهنگی در استان را ارائه کرد و برگزاری جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز در گرگان، جشنواره کشوری نگاه سرخ در گرگان و یادواره شهدای تخریب استان های شمالی کشور در بندرگز را از شاخص ترین این برنامه ها برشمرد.

طهماسبی اعزام بیش از 23 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و اعزام بیش از پنج هزار نفر به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را از دیگر اقدامات فرهنگی استان گلستان عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهرستان ترکمن، با تقدیر از نقش حاج آخوند عابدی کر در وحدت بین اقوام و مذاهب منطقه، همراهی وی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ستودنی و ارزشمند خواند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین