|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
یک مدیر و فعال اقتصادی ایران از اعلام آمادگی شرکت سوزلان هند برای ساخت مزارع برق بادی در ایران پس از لغو تحریم ها خبر داد.
مجید جاودانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت در اکثر کشورهای جهان کار طراحی، نصب و راه اندازی را برای تولید برق بادی به ظرفیت بیش از 14هزارمگاوات انجام داده است.

به گفته مدیرعامل شرکت سانا پرداخت ارس، شرکت سوزلان هند در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا، برزیل، اروگوئه، شیلی، نیکاراگوئه، چین، آفریقای جنوبی، هند و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در حوزه تولید برق فعالیت و مشارکت دارد.

وی یادآور شد: شرکت سوزلان هند تمایل دارد در صورت لغو کامل تحریم ها در قالب سرمایه گذاری مشترک و یا تامین دانش فنی، فناوری، توربین و تجهیزات با صنعت برق ایران همکاری داشته باشد.

جاودانی تصریح کرد: پس از توافق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5، گروه های تجاری متعددی از کشورهای مختلف برای همکاری با ایران وارد تهران شدند.

به گفته این فعال اقتصادی شرکت های بزرگ نفتی از کشورهای آلمان و هند برای ورود به بازار ایران در حال مذاکره هستند.

جاودانی خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت سایان پرداخت ارس افزون بر14نماینده شرکت های تجاری هندی که در زمینه نفت، گاز، خودرو و انرژی های نوین فعالیت می کنند، وارد تهران شدند و برای ورود به بازار ایرانی در حال گفت و گو هستند.

وی گفت: دراین هیات مدیرعامل شرکت سوزلان هند نیز حضور دارد که این شرکت در زمره پنج شرکت بزرگ جهان در زمینه تولید انرژی های نوین است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین