|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
کد خبر: ۵۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
استاندار گیلان در نشست ستاد انتخابات استان تاکید کرد : ملاک عمل ما در انتخابات ، فرمایشات امام (ره) و رهبری ، قانون و چارچوب های تعیین شده توسط دولت است.
به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه میزان رأی ملت است و همچنین رهبر معظم انقلاب در خصوص حق الناس بودن رأی مردم گفت : توجه به فرمایشات امام راحل (ره) ،ارشادات رهبر معظم انقلاب، قانون و چارچوب های تعیین شده توسط دولت باید الگوی عمل و رفتار ما در انتخابات باشد.

نجفی با بیان اینکه پیروزی دولت برگزاری انتخابات آزاد، سالم و پرشور است ؛ گفت : طبیعتا همه مسولان و مدیران دارای اندیشه سیاسی خاص هستند اما در زمان برگزاری انتخابات باید گرایشات خود را فراموش کنند و به عنوان امانتداران مردم در خدمت انتخابات سالم باشند.

وی با بیان اینکه امانتداران مردم در انتخابات نباید مرعوب جناح و احزاب شوند، گفت : همه احزاب و گروه های قانونی حق فعالیت در انتخابات را دارند و نحوه عملکرد ما نباید تلقی طرفداری یا مخالفت با جناح خاصی باشد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اینکه توجه فرمانداران به برگزاری انتخابات نباید مانع از اجرای برنامه های توسعه و عمرانی شود، گفت : با سیاسی شدن فضای جامعه از توجه به اجرای برنامه های اشتغالزا و امید آفرین که مردم به آن نیاز دارند غافل نشوید و مراقبت شود فضای کار و تلاش تحت الشعاع انتخابات قرار نگیرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری اسفند ماه امسال برگزار می شود .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین