|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
وزیر بهداشت از حمایت و همکاری سازمان جهانی بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر در ایران که بیشترین علت مرگ ایرانیان است خبر داد.
سیدحسن هاشمی در دیدار با رئیس سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به پرسش خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های حوزه سلامت ایران برگرفته از تجربیات جهانی است و بنده نیز به نوبه خودم از تایید رئیس سازمان بهداشت جهانی در زمینه اقدامات دولت برای کاهش هزینه‌های درمان و فراهم شدن زیرساخت‌ها برای اجرای پزشک خانواده و اجرای طرح تحول سلامت تشکر می‌کنم و مطمئن هستیم ما در سال‌های آینده به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به کمک‌های تکنیکال سازمان جهانی بهداشت به ایران از جمله حضور کارشناسان سازمان بهداشت جهانی در ایران و همچنین حضور کارشناسان حوزه سلامت ایران در برنامه‌های بین‌المللی عنوان کرد: البته مشکلاتی را نیز داریم که با حلقه وصل با دفتر منطقه‌ای و همچنین دفتر سازمان جهانی بهداشت در تهران برای برطرف کردن آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

هاشمی تصریح کرد: در عرصه‌های بین‌المللی تاکنون ایران هر درخواستی که از سازمان جهانی بهداشت داشته است مورد حمایت قرار گرفته است. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: براین اساس سازمان جهانی بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر که بیشترین علت مرگ ایرانیان است کمک می‌کند. 

به گزارش تسنیم، در پایان نشست پرسش و پاسخ خبرنگاران وزیر بهداشت و همچنین رئیس سازمان جهانی بهداشت جلسه فنی و تخصصی با مسئولان مختلف حوزه سلامت ایران آغاز کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین