|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
«عبدالهادی الصالح» عضو هیات دولت سابق کویت با یادآوری اینکه ایران عمق راهبردی کشورهای منطقه را تشکیل می دهد، گفت: ملت های منطقه از توافقنامه هسته ای ایران با کشورهای 1+5 و ورود جمهوری اسلامی به باشگاه هسته ای جهان رضایت دارند.
وزیر پیشین دولت کویت افزود: حق ملت های منطقه است که از توافقنامه تاریخی ایران با 6قدرت بزرگ دنیا شادی و خوشحالی کنند زیرا نگرانی های ادعایی از احتمال هرگونه خطر از نیروگاه بوشهر یا وقوع درگیری نظامی در منطقه از بین رفته و ایران با آغوش باز از سرمایه گذاری و حضور بازرگانان عرب جهت استفاده از منابع بکر و سودآور این کشور استقبال می کند .

الصالح افزود: فرآورده های صنعتی و تولیدی ایران از کیفیت عالی و قیمت رقابتی و ارزان برخوردارند و به همین علت داد و ستد ایران و کویت با توجه به روابط صمیمانه دو کشور همسایه و مسلمان شاهد رونق کم نظیری خواهد شد.

عضو سابق هیات دولت کویت گفت که امیدواریم صداهای منفی باف و بدبین نسبت به جمهوری اسلامی در منطقه خاموش شود و از نتایج آن عبرت بگیریم و بدانیم که تنها با توسعه مشارکت اقتصادی و داد و ستد دو جانبه می توانیم صلح و امنیت و رفاه منطقه را تضمین کنیم و یقین بدانیم که ایران عمق استراتژیک و راهبردی همه کشورهای منطقه است.

وی افزود: ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد زیرا نهال آن توسط امام خمینی (ره) کاشته شد و دیدیم که طی سال های طولانی محاصره سیاسی، تحریم اقتصادی و بلایای طبیعی و هزاران مشکل ریز و درشت چگونه این کشور اسلامی سربلند خارج شد و امروزه به جلگه باشگاه هسته ای جهان قدم نهاد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین