|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۵
کد خبر: ۵۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
منبع این شایعه، برخی صاحبان ثروت مخالف دولت هستند که با توجه به اقدام سازمان امور مالیاتی برای مشخص کردن امور مالی و حساب های آنان، به منظور روشن شدن وضعیت مالیاتی آنها، دست به انتشار چنین شایعات بی اساسی زده اند. این صاحبان پرنفوذ ثروت امیدوارند با اختلال در روند کارها در سازمان مذکور، همچون سال های گذشته، از پرداخت مالیات فرار کنند.
شایعه کسر 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده با هر خرید از طریق دستگاه های کارتخوان کذب محض است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در روزهای گذشته شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس آن، "از اول مرداد به ازای هر خرید از طریق دستگاه های کارتخوان فروشگاه ها، 9% مالیات افزایش بر افزوده از حساب افراد کسر شده و به خزانه دولت واریز می شود."

در این شایعه، از مردم خواسته شده است که به صورت مستقیم از عابر بانک پول دریافت کنند و خرید مستقیم انجام دهید تا از حساب آنها پولی کسر نشود!

یک منبع آگاه در سازمان امور مالیاتی در گفتگو با خبرنگار ما این مطلب را کاملا تکذیب کرد.

گفتنی است بر اساس اطلاعات دریافتی شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، منبع این شایعه، برخی صاحبان ثروت مخالف دولت هستند که با توجه به اقدام سازمان امور مالیاتی برای مشخص کردن امور مالی و حساب های آنان، به منظور روشن شدن وضعیت مالیاتی آنها، دست به انتشار چنین شایعات بی اساسی زده اند. این صاحبان پرنفوذ ثروت امیدوارند با اختلال در روند کارها در سازمان مذکور، همچون سال های گذشته، از پرداخت مالیات فرار کنند.

بر این اساس، سازمان امور مالیاتی به زودی اطلاعیه ای در این زمینه منتشر خواهد کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ذبيح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
شايعه نيست آغا!
وقتي كه وزير صنعت خبر از گراني مي دهد و آقاي نوبخت اظهار بي اطلاعي مي نمايند ، ما دم خروس را باور كنيم يا قسم شما را
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین