|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 یک توافق خوب و ارزشمند است که رونق اقتصادی کشور را رقم می زند.
حمیدرضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص توافق جامع ایران با گروه 1+5، افزود: این توافق نتیجه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، تلاش و درایت تیم مذاکره کننده هسته ای و صبوری و پایداری ملت ایران است و بی شک می تواند دستاوردهای خوبی برای نظام به دنبال داشته باشد.

وی، تلاش تیم مذاکره کننده کشور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این تیم با تلاش بی وقفه و با پیروی از توصیه های مقام معظم رهبری توانست در برابر قدرتهای جهانی از حقوق به حق و مسلم ملت ایران دفاع کند.

عزیزی تصریح کرد: این توافق سهم بسزایی در تحولات داخلی کشور و منطقه دارد و می تواند در بهبود مناسبات سیاسی، اقتصادی و تجاری کشور اثرگذار باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق هسته ای باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی برسد، افزود: تمام تلاش مجلس دفاع از حقوق ملت و حفظ عزت نظام است و در این مسیر همدلی و همزبانی موردنظر مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار دارد.

ایران و کشورهای 1+5 پس از 22 ماه مذاکره سخت و فشرده، سرانجام روز 23 تیر 1394 در مورد برنامه صلح آمیز هسته ای و لغو همزمان تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران تفاهم کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین