کد خبر: ۵۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
دانش آموز آبدانانی و نفر نخست گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری سال 1394 با بیان اینکه آموزشگاه های آزاد تاثیر چندانی در کسب رتبه کنکور ندارند، افزود: هیچ گاه به آموزشگاه های کلاس کنکور نرفته ام.
سارا همتی فرزند پروفسور سالار همتی اهل شهرستان آبدانان در استان ایلام است که هم اینک در تبریز سکونت دارد.

وی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: معتقدم پشتکار و هدف گذاری از جمله عوامل اصلی در کسب نتیجه مورد نظر در کنکور است.

همتی گفت: همچنین بر این باور بودم که مسیر مهمتر از هدف است بدین معنا که هیچگاه به کسب رتبه نخست نمی اندیشیدم و خودم را از لحاظ روانی درگیر این امر نمی کردم.

رتبه نخست گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری سال 1394 افزود: وقتی مسیر را مشخص کنی به طور حتم به هدفت خواهی رسید.

وی ادامه داد: بیشتر در مدرسه مطالعه می کردم و حتی بعد از کلاس های درس نیز در برنامه های فوق برنامه مدرسه برای آمادگی کنکور شرکت می کردم.

همتی خاطر نشان کرد: هیچگاه به کلاس ها و آموزشگاه های خصوصی برای کنکور نرفتم چرا که بر این باور بودم که همه چیز در دست خود آدم است و اگر فرد هدف مشخصی داشته باشد می تواند در یک مسیر درست بدان دست یابد.

رتبه نخست گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری یادآور شد: علاقمند به رشته پزشکی بوده و دوست دارم در دانشگاه تهران ادامه تحصل دهم.

معاون سیاسی استاندار ایلام با تبریک موفقیت این دانش آموز برتر آبدانانی گفت: پدر این دانش آموز برتر، از نخبگان و برگزیدگان و شخصیت های علمی برجسته کشور است که دارای مدرک دکترای شیمی عالی است و هم اینک بعنوان استاد تمام در دانشگاه تبریز تدریس می کند.

حسین کلانتری افزود: ایشان علاقه زیادی به ارایه خدمت به مردم شهیدپرور و مقاوم استان ایلام بویژه شهرستان نخبه پرور آبدانان زادگاه نخبگانی همچون شهید داریوش رضایی نژاد دارد که با هماهنگی های انجام شده قرار است تابستان امسال کارهای تحقیقاتی علمی خود را در استان ایلام انجام دهد.

نفرات برتر گروه های مختلف آزمایشی کنکور 94 امروز (دوشنبه) اعلام شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین