کد خبر: ۵۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
جواد رضویان همیشه طناز بوده و مردم دوستش دارند همین دو فاکتور برای اجرای یک برنامه کافی است اما این گونه استفاده‌ از رضویان کلیشه است و در واقع جواد یک شومن است.
امیر غفارمنش بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه افطار «دعوت» با اجرای جواد رضویان گفت: ورود بازیگران به عرصه اجرا بستگی به توانایی افراد دارد. جواد رضویان فوق‌العاده است. طناز و با نمک ولی اینکه در چه فضایی  از او استفاده کنیم و او در چه شرایطی قرار بگیرد، این موضوع اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: جواد رضویان همیشه طناز بوده و مردم دوستش دارند همین دو فاکتور برای اجرای یک برنامه کافی است اما این گونه استفاده‌ از رضویان کلیشه است و در واقع جواد یک شومن است پیشنهاد می‌کنم جواد را به من بدهند تا مردم همه ماهواره‌ها را خاموش کنند.

غفارمنش تصریح کرد: فاکتورهای لازم برای برنامه سازی چیدن مهره‌،‌ طراحی برنامه و نوع برنامه است. من نمی توانم تشخیص بدهم که جریان‌سازی مثبت است یا منفی باید طبق نظرسنجی که در سازمان صدا و سیما صورت می‌گیرد، تشخیص داده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر روزی به من پیشنهاد اجرا در برنامه‌ای شود آن را قبول نمی‌کنم. بعضی از دوستان هستند که می‌روند و موفق هم می‌شوند مانند حسین رفیعی که او نیز یک شومن بوده و توانایی اجرای خوب را داشته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین