|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: بار ترافیکی در محورهای چالوس به کرج، رشت به قزوین، باند جنوبی آزادراه کرج به قزوین، اردبیل به آستارا و آزاد راه قم به تهران نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
سرهنگ عین الله جهانی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در تشریح آخرین وضعیت جوی وترافیکی کشور تا ساعت 15 امروز افزود: در استان های گیلان، مازندران اکثر محورها و همدان(محورهای همدان به قزوین و همدان به سنندج) بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: بار ترافیک در محور چالوس به کرج (از مرزن آباد به سمت تونل کندوان)، محور فیروزکوه( از شیرگاه به سمت سوادکوه)، محور رشت به قزوین( محدوده رودبار و منجیل)، باند جنوبی آزادراه کرج به قزوین( از پل ذوب آهن تا پل فردیس) و محور اردبیل به آستارا و آزاد راه قم به تهران، نیمه سنگین گزارش شده است.

جهانی اضافه کرد: همچنین طبق آخرین گزارش های دریافتی در ارتفاعات محورهای فیروزکوه و کرج به چالوس مه و کاهش دید، گزارش شده است.

معاون اجتماعی راهور ناجا اظهار داشت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وی گفت: محدودیت تردد در محور کرج به چالوس(ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس به منظور یک طرفه شدن محور) نیز از ساعت 12 تا سه بامداد روز (دوشنبه) اجرا خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین