|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰
کد خبر: ۵۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
وی در ادامه تأکید کرد: برخی رقبای ما در حال خرج کردن هستند. برخی در حال خرید بازیکنان جدید به منظور بهتر شدن نسبت به ما هستند.
سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی به حریفان تیمش در لیگ برتر انگلیس بابت خریدهایی که در فصل نقل‌وانتقالات داشته‌اند، کنایه زد.

ژوزه مورینیو که بارها از هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس تمجید کرده در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفت: پوگبا یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او به هر تیمی که برود به طور خودکار باعث پیشرفت آن تیم می‌شود. اگر هم در یوونتوس بماند، یووه مجدداً قدرت خواهد گرفت، اگر هم به تیم دیگری برود بر قدرت تیم موردنظر خواهد افزود، اما ما دنبال پل نیستیم.

وی افزود: ما آسمیر بگوویچ را به جای پتر چک به خدمت گرفتیم، رادامل فالکائو را جایگزین دیدیه دروگبا کردیم و در حال جایگزینی برخی بازیکنان دیگر هم هستیم. به نظرم همه تمایل به جذب پوگبا دارند، اما چیزهایی هست که می‌توانید انجام دهید و برخی چیزها هم که از دست شما خارج است. من عاشق برج ایفل هستم، اما نمی‌توانم آن را در باغم داشته باشم. من حتی نمی‌توانم برج ایفل لاس‌وگاس را داشته باشم.

آقای خاص در خصوص خرید بحث‌برانگیز فالکائو که در 29 بازی از رقابت‌های مختلف فصل گذشته برای شیاطین سرخ تنها موفق به زدن چهار گل شد، عنوان کرد: وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می‌شود یا دچار مصدومیت‌های پی‌در‌پی بزرگی می‌شود معلوم است که اوضاع به گونه‌ای که او می‌خواهد پیش نمی‌رود. پیش از هر چیز باید اطمینان حاصل پیدا کنیم که فالکائو دیگر مصدوم نشود، چون در غیر این‌صورت نمی‌تواند چلسی را همراهی کند. او در منچستریونایتد بنا به دلایلی عملکرد خوبی نداشت. برخی بازیکنان با من و یا در چلسی عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما در تیم‌های دیگر خوش درخشیدند. چنین اتفاقی ممکن است بازهم رخ دهد.

سرمربی پرتغالی چلسی تصریح کرد: ما می‌دانیم فالکائو پیش از اینکه به منچستریونایتد ملحق شود عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت‌سر گذاشته و حالا در شرایط خوبی است. ما به دنبال جانشینی برای بازیکن بزرگی همچون دروگبا بودیم، برای همین به دنبال بازیکن باتجربه‌ای چون فالکائو رفتیم. حالا سه مهاجم آماده به نام‌های فالکائو، رمی و کاستا داریم و از این بابت خیلی خوشحالیم.

مورینیو با اشاره به خریدهای 80 میلیون پوندی منچستریونایتد و خرید 49 میلیون پوندی رحیم استرلینگ توسط منچسترسیتی گفت: به بازیکنانم گفتم که تیم ما همان تیم فصل قبل است ولی تیم‌های دیگر مشابه فصل قبل نیستند. نمی‌توانم جلوی رقبای‌مان را بگیرم که به بانک‌ها یورش برده‌اند و میلیون‌ها، میلیون خرج می‌کنند. من نمی‌توانم جلوی خرج کردن آنها را در بازار نقل‌وانتقالات بگیرم. نمی‌توانم جلوی دیگران را بگیرم که احساس می‌کنند ما مقابل قهرمانان بازی می‌کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: برخی رقبای ما در حال خرج کردن هستند. برخی در حال خرید بازیکنان جدید به منظور بهتر شدن نسبت به ما هستند. حقیقت این است که ما همان تیم فصل گذشته هستیم و تنها یک دروازه‌بان را جایگزین دروازه‌بان و یک مهاجم را جایگزین یک مهاجم‌مان کردیم. اینکه با همان بازیکنان تیم بهتری شوی، چالش بزرگی است. بازیکنان باید نسبت به سال گذشته به لحاظ انفرادی بهتر شوند.

سرمربی 52 ساله آبی‌پوشان لندنی در پایان خاطرنشان کرد: جان تری فصل گذشته فوق‌العاده بود، ولی این فصل باید بهتر باشد. نمی‌دانم فابرگاس فصل گذشته چند پاس گل داد، هر چه بود او شگفت‌انگیز بود، اما این کافی نیست چون بازیکنان دیگر در حال پیشرفت هستند. به هر حال ما باید با سختکوشی پیشرفت کنیم.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین