|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
هر شخصیت با پند و اندرز وارد قصه شده و درسهای ویژه خاص خود را به همراه دارد.
سولماز آقمقانی بازیگر سریال «بیقرار 2» از خصوصیات نقش خود و همکاری با عوامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دراین سریال نقش شخصیتی بنام سحر که خواهر خانم خویینی‌هاست را بازی می‌کنم. در واقع این شخصیت مکمل نقش سارا خویینی‌ها بوده  ودر پیش بردن نقش او کمک کننده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل بازی با این کار همکاری با خانم سام در مجموعه «ما فرشته نیستیم» بود. چرا که در آن کار بسیار از گروه و کسانی که در کنارشان بودم رضایت داشتم. به همین دلیل بازی در این سریال را دوست داشتم.

آقمقانی بیان کرد: سری اول این مجموعه را دیده بودم. ویژگی  اصلی این کار وجود جنبه های اخلاقی آن بوده و اینکه هر شخصیت با پند و اندرز وارد قصه شده و درسهای ویژه خود را به همراه دارد. این سریال نمایش اعتقادات مردم ما بود و افراد می‌توانند با آن همزاد پنداری نمایند.

وی اظهار داشت: نباید ساخت سریال‌ها فقط برای پرکردن ساعت پخش باشد بلکه توجه به کیفیت و استفاده از بازیگران واقعی بسیار مهم است. من زمان زیادی است که از کار گوشه‌گیری کرده‌ام چرا که بسیاری از افراد تازه وارد به این حرفه را نمی شناسم.

بازیگر سریال «سه در چهار» عنوان کرد: فضای کار مجموعه «بیقرار 2» نیز مانند کار قبلی که با خانم سام داشتم بسیار دوستانه بود. تمام عوامل این کار بهم کمک کرده و بسیار محترمانه با یکدیگر برخورد کردند. فکر می‌کنم با نوبت پخش خوبی که این کار داشته باشد بتواند مخاطبان خود را جذب کند، چرا که فضای کار و مانور در این سری بیشتر بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم با دیدن این سریال رضایت کافی را از آن داشته و در همه حال موفق باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین