|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
امام جمعه مهران گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که فرزندان متخصص و انقلابی ملت هستند در عرصه سیاسی خوش درخشیدند.
حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهران با اشاره به توافق هسته ای ایران با شش قدرت جهانی اظهار کرد: در این معرکه یک طرف قدرت های جهان و یک طرف ایران اسلامی بود و به تنهایی از خواسته ملت دفاع کرد تا پیروز مقتدر این معرکه باشد.

وی افزود: ایران اسلامی کشوری مقتدر است که مردمانش با دست خالی از میهن خوددر مقابل متجاوزان دفاع می کنند و با تمام وجودشان محافظ نظام و انقلاب هستند و با هیچ تهدیدی عقب نمی نشینند.

خطیب جمعه مهران با بیان اینکه هر کس مقابل این ملت بایستد با مشت محکم مردم مواجه می شود، تاکید کرد: این پیروزی تیم مذاکره کننده حاصل حمایت رهبر، پشتیبانی مردم همیشه در صحنه، خون مطهر شهدای هسته ای و هوشمندی و درایت تیم مذاکره کنندگان کشورمان بود.

ولدبیگی گفت: زحمات تمام شخصیت هایی که در طول این 12 سال در قالب مذاکرات تلاش کردند نباید نادیده گرفته نشود زیرا که هرکسی به گونه ای بدنبال تحقق خواسته ملت بود.

خطیب جمعه مهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تمام شدن ماه مبارک رمضان، با تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر روز شادی و سرور ملت های مسلمان است چرا که یک ماه در ضیافت الهی شرکت کردند و از برکات این ماه الهی بهره مند شدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین