|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
امام جمعه مامونیه گفت: توافق هسته ای عظمت ایران را در دنیا به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام محمد علی علم الهدی در خطبه های این هفته شهر مامونیه افزود: توافق هسته ای نشان داد ایران کشوری صلح طلب است.

وی گفت: بازشدن گره پرونده هسته ای وپایان یافتن تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه ایران نشان از پایمردی تیم مذاکره کننده ، درایت رهبر معظم انقلاب و حمایت قاطعانه مردم بود.

امام جمعه مامونیه گفت: مقاومت ملت ایران با یک توافق خوب به بار نشست و از این پس نیز باید مراقبت های لازم صورت بگیرد.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: مردم ازاینکه باهمت دولتمردان وتلاش دیپلمات های ایرانی و با تدبیر و شجاعت ،این پرژوه تاریخی به نسیجه رسیده خوشحال هستند و آن را نشانه تحقق سایر وعده های دولت تدبیر و امید می دانند.

وی به روزتاسیس شورای نگهبان اشاره کرد وگفت:مقام معظم رهبری فرموده است شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است و با این شرایط شورای نگهبان در دو انتخابات آینده رسالت سنگینی بر دوش دارد.

امام جمعه مامونیه اظهار کرد: ارتش سوریه به همراه رزمندگان ،پس ازپیروزی درمنطقه قلمون ،ضربات سنگینی درمنطقه غرب دمشق به گروهای تروریستی وارد کردند.

وی گفت: تروریست ها تلاش زیادی کردند زمینه سقوط حکومت سوریه را فراهم کند ولی آنچه درصحنه عمل دیده می شود راهی جز نابودی آن ها نیست.



*** خطیب جمعه شهر پرندک: توافق هسته ای فرصتی برای شتاب بخشی به اصلاحات اقتصادی است

خطیب جمعه شهر پرندک از توابع زرندیه گفت: توافق هسته ای فرصتی برای شتاب بخشی به اصلاحات اقتصادی و بالندگی کشور در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام سید حسن سید محمدی افزود: مشکلات کشور یک شنبه با توافق هسته ای حل نمی شود بلکه نیاز به عزم جهادی و مشارکت همه جانبه دارد.

وی گفت:قشر جوان ظرفیت بزرگ کشور است که همانظور که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود اشاره کردند باید با ایده پردازی، تعهد و کرسی های آزاد اندیشی و جهاد علمی در سازندگی کشور نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدی در ادامه گفت:برای عزتمندی کشور باید روی پای خود بایستیم و این مهم باروری سرمایه ها و اقتصاد درونزا را طلب می کند.



***امام جمعه شهر زاویه: توافق هسته ای تحریم های ظالمانه را شکست

امام جمعه شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه گفت: توافق هسته ای تحریم های ظالمانه را شکست و اکنون زمان جهاد اقتضادی است.

حجت الاسلام باقری افزود:توافق 1+5 ایران را به عنوان یک قدرت هسته ای باچرخه کامل سوخت وغنی سازی درجهان معرفی کردو هیچ یک ازمراکز هسته ای ایران تعطیل نخواهدشد.

وی گفت: طبق توافق برنامه هسته ای ایران که سال ها به ناحق تهدید جهانی می شد، اینک موضوعی برای همکاری بین المللی است و این پیروزی بزرگی است.

وی افزود :براین اساس که خواست رهبری ومردم بوده است همه تحریم های مالی ،تجاری ،اقتصادی وعلمی ازسوی شورای امنیت و همچنین اتحادیه اروپا از روز اجرای توافق به طورقطعی برچیده می شود.

خطیب جمعه شهر زاویه به اوضاع یمن اشاره داشت و گفت:درحالی که دراوایل هفته سازمان ملل به مناسبت ماه مبارک رمضان آتش بس چندروزه اعلام کرده بود وامید می رفت که این اقدام سبب شود آتش جنگ دست کم برای یک دوره چند روزه خاموش شود ،ولی حکام سعودی اعتنایی به حملات وحشیانه ادامه دادند.

حجت الاسلام باقری در ادامه گفت:مقامات آل سعود اعلام کردند آتش بس سازمان ملل الزامی برای آنان به وجود نمی آورد.

شهرستان زرندیه با57هزارو153نفرجمیعت به مرکزیت شهرمامونیه در70کیلومتری تهران،20کیلومتری شهرپرندو30کیلومتری ساوه قراردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین