|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: عملکرد تیم مذاکره کننده ایران در دفاع از عزت ، استقلال و آرمان های انقلاب در طول مذاکرات قابل تقدیر است.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای با عملکرد مثبت خود قلب امت و رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما هیچگاه قابل اعتماد نیستند ادامه داد:ما همواره از رهبری،رییس جمهور،تیم مذاکره کننده و علمای دینی خود حمایت می کنیم.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در تصویب قوانین مدیون شورای نگهبان هستیم، اظهار داشت: شورای نگهبان به عنوان یادگار امام راحل(ه) از نقش و جایگاه مهمی برخوردار است.

وی اضافه کرد:بهزیستی با وظایف خطیری که بر عهده دارد همواره نیازمند حمایت بیشتر است چرا که هم اکنون صدها کودک و زن بی سرپرست و بد سرپرست زیر پوشش این مجموعه قرار دارند.

وی اضافه کرد:در ماه مبارک رمضان یک هزار و 700 مبلغ به بخش های مختلف اعزام شدند چرا که ماه رمضان ماه علم و دانش و گفت و گوی علمی است.

وی با اشاره به جنایات روز افزون آل سعود در یمن عنوان کرد:سعودی ها روز گذشته 200 بار یمن را مورد حمله نظامی قرار دادند که همه این جنایت ها در کنار توطئه های آل سعود، زیرسر آمریکا است.

آیت الله طه محمدی گفت : اینکه رییس جهور آمریکا می گوید ایران تروریست تربیت می کند،آنها با این ادعای کذب می خواهند که ایرانی ها در برابر جنایت هایی که در دنیا انجام می دهند سکوت کند و آنها به جنایت های خود در منطقه ادامه بدهند، اما ایران هیچ وقت چنین موضعی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد:رییس جمهور نامه زیبایی به مقام معظم رهبری نوشتند و مقام معظم رهبری نیز در پاسخ فرمودند که اینها قابل اعتماد نیستند و هر آن احتمال بروز یک شیطنت از جانب آنها وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خودشناسی را لازمه زندگی هر انسانی دانسته و افزود:کسانی که در برابر مصایب و مشکلات مقاومت کرده و پایبند به دین خود باشند در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین